Pierwsze w Polsce ubezpieczenie komunikacyjne oferowane w komórce przez bank. Produkty z oferty mtu24.pl, You Can Drive i ERGO Hestii w Banku Millennium.


Zobacz załączniki (1)

Ubezpieczenia na wyciągnięcie ręki? To możliwe dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Banku Millennium, które umożliwia klientom banku zakup ubezpieczenia komunikacyjnego w pełni online – w aplikacji mobilnej lub w serwisie transakcyjnym Millenet. Zależnie od potrzeb klienci otrzymają ofertę z palety marek mtu24.pl, You Can Drive lub ERGO Hestii.

ERGO Hestia została wybrana przez Bank Millennium m.in. ze względu na atrakcyjne warunki dla szerokiej grupy klientów i zaawansowanie technologiczne. Ubezpieczyciel zakłada, że rozwiązanie w postaci aplikacji mobilnej będzie w pierwszej kolejności wykorzystywane przez młodsze pokolenie, które wyrosło z telefonem w ręku. ERGO Hestia podążając za nowymi trendami i badając zachowania konsumentów koncentruje się właśnie na pokoleniu „Y”. Dlatego nowy sposób sprzedaży ubezpieczeń jest adresowany do ludzi preferujących bezpośrednie formy zakupu wszelkich dóbr i usług, w tym także ubezpieczeń. To odpowiedź Grupy ERGO Hestia na potrzebę tych klientów, dla których internet i urządzenia mobilne są naturalnym środowiskiem.

- Decyzja o współpracy z Bankiem Millennium jest konsekwencją naszych dotychczasowych działań – obydwie firmy od lat nastawione są na wdrażanie przełomowych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów – tłumaczy Małgorzata Harasimiuk–Grodzka, Dyrektor Biura Direct ERGO Hestii. W strategii Grupy ERGO Hestii obok podstawowego kanału agencyjnego równolegle rozwijamy model sprzedaży ubezpieczeń w formule direct. Dotyczy to znanych na rynku produktów z oferty mtu24.pl oraz You Can Drive. Cieszy nas, że współtworzymy pierwsze w Polsce rozwiązanie umożliwiające zakup wybranego ubezpieczenia od początku do końca w telefonie za pośrednictwem banku. To równoległa droga obok naszego głównego kanału dystrybucji ubezpieczeń przez pośredników, gdzie dzięki wdrażanemu właśnie rozwiązaniu iHestii, stawiamy głównie na rozbudowane doradztwo – dodaje Małgorzata Harasimiuk–Grodzka.

Pierwszy raz w branży bankowej wykorzystana została technika skanowania kodu graficznego Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu. Dzięki temu zakup ubezpieczenia jest intuicyjny i szybki.

Oprócz standardowego OC klienci mają też do wyboru kilka wariantów Autocasco, różniących się m.in. zakresem zdarzeń objętych ochroną, metodą likwidacji szkody czy zakresem terytorialnym. W ramach Autocasco będą mogli skorzystać z AC mini, które obejmuje swoim zakresem szkody częściowe i całkowite spowodowane działaniem żywiołów lub kradzieżą.

Dodatkowo klienci mają również możliwość rozszerzenia polisy o popularne ubezpieczenia typu Assistance (obowiązujące w Polsce lub za granicą), NNW czy też ubezpieczenie szyb, które chroni także zniżki na AC w razie uszkodzenia szyby.

- Wybór pierwszego partnera projektu nie był przypadkowy. Szukaliśmy oferty, która obejmie jak najszerszą grupę klientów Banku Millennium. Produkty naszego partnera  pozwalają nam zaoferować atrakcyjne warunki ubezpieczenia zarówno zamożnym klientom, jak i tym posiadającym pojazdy średniej klasy. Dobre warunki ubezpieczenia znajdą też u nas młodzi kierowcy. Rozpoczynamy od ubezpieczeń komunikacyjnych, ale pracujemy już nad rozszerzeniem oferty o ubezpieczenia podróżne. Kolejnym krokiem będą ubezpieczenia mieszkaniowe  – mówi Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium.

Dzięki połączeniu możliwości instytucji należących do liderów branży ubezpieczeniowej i bankowej  klienci mają dostęp do ubezpieczeń z puli marek ERGO Hestii, które można będzie nie tylko szybko wybrać, ale jednocześnie łatwo opłacić, chociażby dzięki możliwości rozłożenia składki na 12 płatności bez dodatkowych opłat. Daje to dodatkowe możliwości klientom np. wybrania szerszego zakresu ubezpieczenia. To również odpowiedź na zmiany cen ubezpieczeń na rynku – dzięki rozłożeniu składki na miesięczne płatności będą one mniej odczuwalne dla klientów. Przy wyborze płatności jednorazowej klient może wybrać, czy chce dokonać płatności z konta czy karty kredytowej.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Banku Millennium

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, sieci indywidualnych doradców i bankowość elektroniczną. Twórcom i akcjonariuszom banku od początku przyświecała idea stworzenia nowoczesnej instytucji wykorzystującej najlepsze tradycje bankowości, z powodzeniem konkurującej we wszystkich segmentach rynku finansowego.

Bank Millennium jest bankiem innowacyjnym i prekursorem przełomowych rozwiązań technologicznych w obszarze bankowości elektronicznej. Jako jeden z pierwszych w Polsce wprowadzał m.in. logowanie odciskiem palca do aplikacji mobilnej, aplikację na smartwatche, system transakcyjny w technologii RWD czy potwierdzanie odciskiem palca transakcji 3D Secure. Na koniec czerwca 2016 roku liczba klientów aktywnie korzystających z bankowości elektronicznej przekroczyła 906 tys. i jest to 15% więcej niż przed rokiem. Liczba użytkowników bankowości mobilnej wzrosła
w ciągu roku ponad dwukrotnie.

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies