Rzecznik Agenta ERGO Hestii: Dialog istotą przyjaznego partnerstwa


Zobacz załączniki (1)

Pośrednicy ubezpieczeniowi ERGO Hestii od dziś mają swojego przedstawiciela w firmie – Rzecznika Agenta. Wraz ze swoim zespołem, Rzecznik będzie  rozwiązywać problemy, przyjmować uwagi i analizować zastrzeżenia agentów.

Współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi była dla ERGO Hestii zawsze kluczem do oferowania klientom najwyższego standardu ochrony. ERGO Hestia wychodzi z założenia, że przede wszystkim dzięki właściwemu rozpoznaniu potrzeb klientów, pośrednicy mogą zaoferować im odpowiednie, dopasowane do indywidualnych oczekiwań ubezpieczenie.

Od teraz pośrednicy w sytuacji, gdy będą potrzebować pilnej pomocy w sprawach trudnych, będą mogli skontaktować się ze swoim reprezentantem w ERGO Hestii. Głównym zadaniem Rzecznika Agenta będzie inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługowym
i sprzedażowym.

- Właśnie na relacjach agentów z klientami w głównej mierze opierają się ubezpieczenia – mówi Anna Gładkowska, nowo powołany Rzecznik Agenta ERGO Hestii. Pośrednicy na co dzień mogą liczyć na wsparcie swojego menedżera sprzedaży, czy konsultować się z underwriterem. Mają też do dyspozycji ekspertów ERGO Hestii pracujących w Obszarze Wsparcia Agenta. Pomysł na powołanie w firmie ubezpieczeniowej reprezentanta interesów agentów, zaczerpnięty został
z doświadczeń działającego już w firmie Rzecznika Klienta. Co ciekawe, obydwie funkcje w ERGO Hestii sprawują kobiety. Justyna Szymańska, jako Rzecznik Klienta została bardzo dobrze przyjęta przez klientów. Uznaliśmy, że agenci też powinni mieć osobę, do której mogą zwrócić się bezpośrednio z nietypowymi problemami
i trudnościami – podkreśla Anna Gładkowska.

- Aby agenci nadal mogli spokojnie prowadzić biznes, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, zdecydowaliśmy się wprowadzić Rzecznika Agenta. Będzie on przede wszystkim nastawiony na wprowadzanie ważnych dla pośredników zmian, tak by ERGO Hestia była dla agenta firmą pierwszego wyboru – tłumaczy Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Liczymy na powtórzenie sukcesu, jakim już jest nasz Rzecznik Klienta. Dzięki pracy zespołu Rzecznika Klienta przez półtora roku pomogliśmy 4500 osobom. Dzięki sugestiom klientów wprowadziliśmy bardzo dużo ciekawych usprawnień w funkcjonowaniu firmy – dodaje Agnieszka Zych.

Rzecznik Agenta będzie reprezentować interesy agenta w firmie. Rzecznik Agenta, razem z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością, będą w stanie spojrzeć całościowo na potrzeby uczestników rynku ubezpieczeń, a co za tym idzie, lepiej dopasować tworzone rozwiązania obsługowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. To kolejny krok w ramach rozszerzania dialogu ERGO Hestii z pośrednikami ubezpieczeniowymi.

Stanowisko Rzecznika Agenta objęła Anna Gładkowska, od 14 lat blisko współpracująca z pośrednikami, z czego przez ostatnie 7 lat, jako Kierownik Zespołu Wsparcia Agenta. Kontakt z Rzecznikiem Agenta będzie możliwy od poniedziałku do piątku, w godz. 9 – 15 za pośrednictwem telefonu, strony www i czata oraz poczty
e-mail.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies