Rusza kampania Znaku Jakości ERGO Hestii



Właśnie ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii, która w indywidualnych spotach reklamowych promuje lokalnie najlepszych pośredników ubezpieczeniowych. To laureaci programu Znaku Jakości ERGO Hestii 2017.

Kampania potrwa do 11 października i jest przełomowa dla branży ubezpieczeniowej ze względu na promocję laureatów dedykowanymi spotami reklamowymi promującymi regionalnie pośredników, którzy w 2017 roku zasłużyli na Znak Jakości ERGO Hestii.  

- Przyznając agentom po raz drugi Znak Jakości ERGO Hestii chcieliśmy przede wszystkim wzmocnić ich wizerunek i potwierdzić certyfikatem realizację Najwyższego Standardu Ochrony – zarówno w zakresie jakości obsługi oraz profesjonalnego wizerunku lokalu – mówi Dorota Czapiewska, koordynator programu. Znak Jakości przyznajemy agentom po kilkuetapowej weryfikacji. Prowadzi ją kapituła Znaku Jakości ERGO Hestii. Weryfikuje ona agencje i lokale, w których obsługiwani są klienci. Pod uwagę bierzemy również jakości obsługi i wizerunek agenta – dodaje Dorota Czapiewska.

W 2017 roku Znak Jakości ERGO Hestii otrzymało 113 punktów sprzedaży. Jest to ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. Tegoroczną nagrodą w ramach „Znaku Jakości ERGO Hestii” jest przygotowanie i poprowadzenie spersonalizowanych kampanii dla każdego ze 113 nagrodzonych punktów sprzedaży.

Aby przeprowadzić tę kampanię ERGO Hestia zebrała prawie 1 000 zdjęć i stworzyła dla każdego ze zwycięzców indywidualny spot. Już po wręczeniu nagród każdy z nagrodzonych punktów otrzymał swoją wizytówkę online, do której odsyłać będą zarówno spoty jak i banery w internecie pod hasłem „Poznaj twarze nagrodzonych”. Ich sylwetki przedstawione zostały na dedykowanej stronie: www.znakjakosci.ergohestia.pl. Przykładową wizytówkę można zobaczyć pod adresem: www.kowalik-tarnobrzeg.ergohestia.pl.

- Robimy to po raz pierwszy, bo wyszliśmy z założenia, że to właśnie w internecie rozpoczyna się większość procesów zakupowych u klientów i od tego, co klient zobaczy w pierwszej kolejności oraz jakie odniesie wrażenie, bardzo często zależy to, czy wybierze właśnie ofertę danego pośrednika. Dlatego promujemy agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci, wspomagamy ROPO (research online, purchase offline) i jesteśmy pierwszym towarzystwem, które promuje agentów w ich regionach w taki sposób i na taką skalę – podsumowuje Dorota Czapiewska.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies