Wyróżnienie na światową skalę z szansą na wygraną! Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2016 w finale konkursu „Information is Beautiful Awards”


Zobacz załączniki (2)

Raport pt. „Sieć”, jako jedyny projekt z Polski, został zakwalifikowany do ścisłego finału międzynarodowego konkursu „Information is Beautiful Awards” organizowanego przez Kantar – jedną z największych na świecie grup konsultingowych. Zwycięzców wybierze jury i internauci w drodze publicznego głosowania. Wyniki zostaną ogłoszone 28. listopada 2017 r. podczas uroczystej gali w Londynie.

Jury składające się z 20 ekspertów w dziedzinie wizualizacji danych oceni 117 projektów. To już trzeci etap Konkursu, do którego pierwotnie zakwalifikowanych zostało ponad 780 zgłoszeń z całego świata. Na Longlist znalazło się 380 zgłoszeń, a na Shortlist pozostało już tylko 117 prac. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia jest jedyną kreacją z Polski i znalazł się w gronie wielu znanych i cenionych marek, jak m.in. Bloomberg, The Washington Post, Google, Reuters,  Die Zeit, CNN, The Guardian czy Spotify.

Praca graficzki, Hanny Dyrcz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w zeszłorocznej 15. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, przedstawia wyniki analizy ogromnych zbiorów danych. Artystka zebrała i wybrała te najciekawsze i najbardziej znaczące dla firmy i przedstawiła je w formie zaskakujących obrazów – infografik.

- Praca nad Raportem była długotrwałym procesem, w którym równie ważne miejsce, co kreacja, zajmowały analiza i interpretacja danych. To był długotrwały proces, w którym równie ważne miejsce, co kreacja, zajmowały analiza i interpretacja danych. Dzięki ponad 40 spotkaniom z pracownikami ERGO Hestii oraz własnym badaniom mogłam poznać firmę z wielu stron. Ze zbioru wątków zostało wybranych 12 tematów do skonstruowania infografik. Po zaprojektowaniu koncepcyjnej formy dla każdej z nich, różnego rodzaju dane były przetwarzane za pomocą m.in. arkuszy kalkulacyjnych, programów do analizy sieci i obrazu oraz kodowania – wyjaśnia Hanna Dyrcz, autorka projektu.

- Kwalifikacja Raportu do ścisłego finału to również wielki sukces Artystycznej Podroży Hestii i tym samym potwierdzenie słuszności realizowanego konsekwentnie od wielu lat programu mecenatu artystycznego ERGO Hestii, w ramach którego wspieramy i promujemy młodych polskich artystów, którzy odnoszą międzynarodowe sukcesy. Zwycięska kreacja Hanny Dyrcz to wyjątkowe ujęcie rocznej działalności ERGO Hestii zrealizowane w stylistyce dataesthetics – podkreśla Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

Jednocześnie na stronie internetowej konkursu do 27. października głosy mogą oddawać internauci. Publikacja walczy o jedną z trzech nagród z 12 innymi zgłoszeniami w swojej w kategorii Unusual (tłum. Nietypowe).

„Information is Beautiful Awards” to prestiżowy i popularny na całym świecie konkurs w dziedzinie projektowania i wizualizacji danych. Organizatorzy konkursu kładą nacisk na merytorykę kreacji w połączeniu z designem. Wiele z publikowanych na portalu infografik to dopracowane estetycznie, zaskakujące prezentacje często ciekawych i kontrowersyjnych tematów, nierzadko szeroko komentowane w mediach. Ze względu na rangę i poziom Konkursu to wielkie wyróżnienie dla Raportu.

W każdej kategorii wybieranych jest 3 zwycięzców (autorów projektu), którzy otrzymają odpowiednio nagrody:  złote trofeum ($1,000), srebrne ($500) i brązowe ($250). Dodatkowo zwycięzcy mają zapewnioną kampanię medialną oraz spot promocyjny na stronie www.informationisbeautiful.net. Natomiast wszystkie zgłoszenia zakwalifikowane do Shortlist biorą udział w wystawach organizowanych przez portal „Information is Beautiful” w Londynie i Nowym Yorku. Ogłoszenie wyników odbędzie się 28 listopada 2017 r. podczas uroczystej gali w Londynie.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Konkursie Information is Beautiful

Information is Beautiful to w przede wszystkim popularny, międzynarodowy portal tworzony przez dziennikarzy internetowych i designerów. Jego misją jest wyszukiwanie najciekawszych, pod względem merytorycznym i designerskim, projektów wykorzystujących wizualizację danych (dataesthetics). Redaktorzy portalu traktują projektowanie i wizualizację informacji nie tylko jako zagadnienie z obszaru designu, ale także jako formę dziennikarstwa i storytellingu. Każdego roku twórcy portalu wspólnie z firmą Kantar (międzynarodową grupą konsultingowo-badawczą) organizują konkurs na najlepsze na świcie projekty poświęcone temu zagadnieniu. Kreacje zgłaszane do konkursu oceniane są w 8 kategoriach: Arts, Entertainment & Pop Culture (Sztuka, Rozrywka & Popkultura), Current Affairs & Politics (Aktualności & Polityka), Environments & Maps (Środowisko & Mapy), Humanitarian / Global (Humanitarne/Globalne), People, Language & Identity (Ludzie, Język & Tożsamość), Science & Technology (Nauka i Technologia), Sports, Games & Leisure (Sporty, Gry & Rozrywka) oraz Unusual (Nietypowe). Wiele z publikowanych na portalu infografik to dopracowane estetycznie, zaskakujące prezentacje często ciekawych i kontrowersyjnych tematów. Konkurs jest otwarty dla twórców z całego świata – doświadczonych i poczatkujących grafików oraz designerów, studentów, freelancerów, redakcji, agencji kreatywnych, firm (marki), organizacji pozarządowych i innych.

Założycielem portalu i pomysłodawcą konkursu jest pochodzący z Londynu, niezależny dziennikarz, designer i pisarz - David McCandless.


***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

***

Informacja o konkursie Artystyczna Podróż Hestii

„Artystyczna Podróż Hestii” to konkurs powołany w 2002 roku z inicjatywy Piotra M. Śliwickiego, prezesa Grupy ERGO Hestia. Poprzez swoje działania sopocki ubezpieczyciel upowszechnia ideę mecenatu artystycznego w środowisku biznesowym. Fundacja i prowadzony przez nią konkurs daje młodym artystom możliwość pokazania się w polskim oraz międzynarodowym środowisku artystycznym, a także jest silną inspiracją do dalszego rozwoju. W pierwszych latach projekt realizowano w porozumieniu z Akademią Sztuk Pięknych w Gdańsku, a od 2009 ERGO Hestia – obecnie poprzez Fundację – współpracuje ze wszystkimi uczelniami artystycznymi działającymi na terenie Polski.

W roku 2009 konkurs „Artystyczna Podróż Hestii” wyróżniono nagrodą „Sztuka cenniejsza niż złoto” – Fundacji Commitment to Europe arts & business oraz Narodowego Banku Polskiego.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies