Zaloguj się do osobistego konta ubezpieczeniowego:

150 Punktów Standard ERGO Hestii w całej Polsce!

Klienci oczekują od agentów ubezpieczeniowych profesjonalnego doradztwa w komfortowych warunkach. Taką jakość obsługi ERGO Hestia gwarantuje już w 150 placówkach w całej Polsce.

W Punktach Standard ERGO Hestii doradztwo i najwyższa jakość obsługi klienta jest równie ważna, co sam wygląd placówki. Celem ERGO Hestii jest zbudowanie sieci wystandaryzowanych lokali w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Preferowane są lokalizacje w centrach miast lub na dużych osiedlach mieszkaniowych. Sto pięćdziesiąty taki lokal został otwarty 7 czerwca w Warszawie. Do końca bieżącego roku ich liczba ma wzrosnąć do 200.

- Do programu mogą zgłaszać się wszyscy agenci, jednak nie z każdym będziemy współpracować. Zależy nam na zaangażowaniu doradców, którzy są skoncentrowani na rozwoju swojego biznesu, pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymaniu najwyższej jakości obsługi. Kierujemy go również do agentów, którzy chcieliby przekazać swój budowany przez lata biznes młodszemu pokoleniu. Nowoczesność Punktów Standard doskonale współgra z doświadczeniem i marką wypracowaną przez samego agenta – wyjaśnia Małgorzata Sztabińska, dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

O tym, jaką pozycję zajęli Ci agenci, którzy weszli do tego projektu, mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu ERGO Hestii: - Kiedy po raz pierwszy zapraszałam agentów do współpracy przy budowaniu sieci Punktów Standard zapowiadałam, że będziemy wyprzedzać zmiany rynkowe i aktywnie na nie odpowiadać. Dziś, wobec nowych wymogów prawnych i konieczności wnikliwego badania potrzeb klientów, w tych placówkach na pewno jesteśmy o krok dalej, niż rynek.

W Punkcie Standard klienci mają gwarancję z jednej strony wysokiego poziomu obsługi i merytorycznego doradztwa ubezpieczeniowego, z drugiej mogą oczekiwać komfortu, jaki oferuje nowoczesna i przyjazna przestrzeń, zaaranżowana przy współpracy agenta z ERGO Hestią. Ubezpieczyciel wspiera agentów, którzy decydują się na otwarcie Punktu Standard. Już na etapie projektu, przez budowę oraz wyposażenie a następnie promocję i prowadzenie agencji, mogą oni liczyć na wsparcie ubezpieczyciela.

- Po niespełna 3 latach od otwarcia pierwszej agencji pod szyldem Punktu Standard mogę powiedzieć, że agenci, którzy nam zaufali, dziś doceniają taki charakter współpracy. Potwierdzają to również wyniki biznesowe. Cały czas dynamicznie rozwijamy tę ideę i zapraszamy do niego kolejnych agentów. Naszym partnerom biznesowym udostępniamy bazę wiedzy marketingowej, organizujemy regularne wideokonferencje, gdzie omawiamy najważniejsze tematy dotyczące ubezpieczeń i sprzedaży. Niedawno ruszyła też Szkoła Ubezpieczeń ERGO Hestii – nasz autorski program, który jest zarezerwowany dla agentów Punktów Standard i ich pracowników – dodaje Małgorzata Sztabińska.

7 czerwca otwarte zostały 150. i 151. Punkt Standard ERGO Hestii. Prowadzony przez Dariusza Kiliszka w Grodzisku Mazowieckim jest już jego trzecią taką placówką. - Z perspektywy czasu mogę potwierdzić, że decyzja o zainwestowaniu w Punkt Standard była strzałem w dziesiątkę. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że bardzo szybko otworzyłem drugą agencję w Wołominie i teraz kolejną w Grodzisku Mazowieckim. Jako że jest to program sprzedażowo-marketingowy, a nie tylko „ładne biuro”, najlepiej przemawiają za nim liczby. Moja agencja w 2017 roku zebrała o 66% większą składkę od klientów, niż w roku poprzednim. To oczywiście zasługa nie tylko wystroju placówki, chociaż to też ma znaczenie. Tutaj wszystko jest bardzo starannie przemyślane tak, aby klient czuł się swobodnie, a zarazem został profesjonalnie obsłużony. Takie miejsce przyciąga też nowych klientów – uzasadnia swoją decyzję Dariusz Kiliszek, szef agencji ubezpieczeniowej IDEM.

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 27 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 2,73 miliony klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. W 2017 roku pomogliśmy w ponad 700 tysiącach szkód. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

Kontakt

Rzecznik Prasowy Grupy ERGO Hestia

Arkadiusz Bruliński

Załączniki

pobierz [60,3 kB]

2018_06_07_150_Punktow_Standard_ERGO_Hestii.docx