STOP szkalowaniu Agentów
„Różne oblicza Doradcy" - to tytuł pierwszej odsłony kampanii reklamowej Grupy Ergo Hestia, która rozpoczyna się 6 lutego w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Działania są odpowiedzią na powtarzające się ataki kierowane przeciwko agentom ubezpieczeniowym przez jedno z towarzystw typu direct.
- Przypomnimy naszym klientom i pracownikom, jak ogromną rolę we współczesnym świecie odgrywa agent ubezpieczeniowy, doradca finansowy. Chcemy równocześnie pokazać nieprawdziwość tezy głoszącej, iż model biznesowy pozbawiony udziału agenta jest zawsze równoznaczny z niższą ceną polisy. Tworzenie takich uogólnień, to nadużycie zaufania klientów do instytucji finansowych, które pracują poprzez pośredników - doradców. Działanie szczególnie szkodliwe w czasie kryzysu - mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu.
Kampania jest serią wywiadów z Agentami reprezentującymi Hestię publikowanych w mediach lokalnych i ogólnopolskich. Rozmowy ukażą się również w Newsweek Polska, co poprzedzone zostanie wsparciem telewizyjnym. Kampania potrwa do maja br.