Zmiana w czołówce ubezpieczycieli. STU ERGO HESTIA NA DRUGIM MIEJSCU. Wyniki Finansowe Grupy Ergo Hestia.


Zobacz załączniki (3)

Pierwsze półrocze 2009 roku Grupa Ergo Hestia zakończyła 120% dynamiką sprzedaży w STU Ergo Hestia i ponad 133%  w MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń. Przypis składki brutto w  dwóch spółkach majątkowych należących do Grupy wyniósł odpowiednio 1085,6 mln i 207,9 mln zł zapewniając STU Ergo Hestia drugie miejsce na rynku polis majątkowych.

- Sukces jest efektem 18 lat pracy i budowy przewag konkurencyjnych Ergo Hestii, wśród których szczególne znaczenie ma konsekwentna dbałość o jakość świadczonych usług. Ma to swój konkretny wymiar w procesie likwidacji szkód – mówi Małgorzata Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia – Doskonalimy ten model we wszystkich obszarach biznesu. Jest  już rozpoznany i  wielokrotnie uznawany za najlepszy na rynku.  Mamy tutaj wiele dobrych doświadczeń i pomysłów na przyszłość – dodaje Małgorzata Makulska.

Ubezpieczyciel podkreśla, że pozycja wicelidera zdobyta została dzięki ponadrynkowej dynamice sprzedaży, która ma szczególny wymiar zwłaszcza w czasie spowolnienia niektórych kategorii ubezpieczeń.

Strategia działań Grupy Ergo Hestia na najbliższe lata przewiduje wykorzystanie potencjału drzemiącego w spółkach tworzących Grupę Ergo Hestia. Firma zamierza w dalszym ciągu rozbudowywać sieć dostępu do oferty ubezpieczeniowej oraz rozwijać wysokojakościowy serwis posprzedażowy. Działaniom tym będzie towarzyszyła szeroka komunikacja marketingowa z rynkiem.

Wyniki finansowe Grupy Ergo Hestia, I-II kwartał 2009 rok

1293,4 mln zł w ubezpieczeniach majątkowych i 153,5 mln zł w ubezpieczeniach na życie - tyle wyniosły składki przypisane brutto zebrane w pierwszym półroczu 2009 roku w sopockiej Grupie Ergo Hestia.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia, oferujące ubezpieczenia majątkowe, w pierwszym półroczu 2009 roku zebrało 1085,6 mln zł składki przypisanej. Tym samym dynamika sprzedaży ubezpieczeń wyniosła 120% - w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk netto firmy wyniósł 41,7 mln zł.

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA - drugie w Grupie towarzystwo zajmujące się ubezpieczeniami majątkowymi - zebrało 207,9 mln zł składki przypisanej brutto. Dynamika sprzedaży wyniosła 133% . Zysk netto MTU wyniósł 9,2 mln zł.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA zebrało 153,5 mln składki przypisanej brutto. Dynamika sprzedaży wyniosła 120%, a zysk netto 5,2 mln zł.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies