ERGO Hestia ma halę
Sopocki ubezpieczyciel został sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej na granicy miast Gdańska i Sopotu.
Hala widowiskowa jest największą i najnowocześniejszą w ostatnich latach inwestycją w Trójmieście, pomieści 15 tys. widzów. – Ma wielkie znaczenie dla promocji regionu i obu miast. To dla nas tym bardziej cenne, że profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego: w kulturę i sport – mówi Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR Grupy ERGO Hestia.
ERGO Hestia jako jedna z największych firm i czołowy pracodawca Pomorza, kupując prawa do nazwy hali, liczy na wymierne korzyści wizerunkowe. Za pięcioletnie prawo do nazwy hali zapłaci 12,2 mln zł. Takie warunki ostatecznie przyjęły Miasta Gdańsk i Sopot. W zamian Hestia otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, ale też do powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
– Zaproponowana przez nas kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu. Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – wylicza Katarzyna Śliwińska.
Ważnym argumentem dla Hestii okazał się też wybór dużego międzynarodowego operatora hali.
Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce we wspólnym komunikacie Gdańska, Sopotu i ERGO Hestii.
Hala w liczbach:
15 – tyle tysięcy widzów pomieści hala.
20,4 – tyle tysięcy metrów kw. powierzchni ma jej zabudowa.
30,7 – tyle metrów wysokości ma hala.
47 – tyle lóż będzie dostępnych dla gości VIP.
7 – tyle jest kondygnacji obiektu
1,3 – tyle tysięcy miejsc parkingowych czeka na gości hali.
Dane kontaktowe
Grzegorz Blachowski
grzegorz.blachowski@ergohestia.pl +58 559 41 81 +48508044181 media.ergohestia.pl
Dane adresowe
Grupa Ergo Hestia
Hestii 1, 81-731 Sopot