ERGO Hestia ma halę


Zobacz załączniki (5)

Sopocki ubezpieczyciel został sponsorem tytularnym hali widowiskowo-sportowej na granicy miast Gdańska i Sopotu.

Hala widowiskowa jest największą i najnowocześniejszą w ostatnich latach inwestycją w Trójmieście, pomieści 15 tys. widzów. – Ma wielkie znaczenie dla promocji regionu i obu miast. To dla nas tym bardziej cenne, że profil działalności hali odpowiada naszym wieloletnim kierunkom zaangażowania sponsoringowego: w kulturę i sport – mówi Katarzyna Śliwińska, Dyrektor Biura Marketingu i PR Grupy ERGO Hestia.

ERGO Hestia jako jedna z największych firm i czołowy pracodawca Pomorza, kupując prawa do nazwy hali, liczy na wymierne korzyści wizerunkowe. Za pięcioletnie prawo do nazwy hali zapłaci 12,2 mln zł. Takie warunki ostatecznie przyjęły Miasta Gdańsk i Sopot. W zamian Hestia otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, ale też do powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

Zaproponowana przez nas kwota jest wynikiem szczegółowej analizy opłacalności projektu. Wzięliśmy pod uwagę promocję imprez, zauważalność sponsora, autopromocję hali, czy porównanie z podobnymi równie nowoczesnymi obiektami w Europie i na świecie – wylicza Katarzyna Śliwińska.

Ważnym argumentem dla Hestii okazał się też wybór dużego międzynarodowego operatora hali.

Nazwa i logo hali zostaną przedstawione wkrótce we wspólnym komunikacie Gdańska, Sopotu i ERGO Hestii.

 

Hala w liczbach:

15 – tyle tysięcy widzów pomieści hala.

20,4 – tyle tysięcy metrów kw. powierzchni ma jej zabudowa.

30,7 – tyle metrów wysokości ma hala.

47 – tyle lóż będzie dostępnych dla gości VIP.

7 – tyle jest kondygnacji obiektu

1,3 – tyle tysięcy miejsc parkingowych czeka na gości hali.

Dane adresowe

Grupa Ergo Hestia

Hestii 1, 81-731 Sopot


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.