Hestia ma Arenę


Zobacz załączniki (1)

ERGO ARENA – tak brzmi już oficjalna nazwa hali widowiskowo-sportowej położonej na granicy Gdańska i Sopotu. W samo południe podpisana została uroczyście umowa przekazująca prawa do używania nazwy hali Sopockiemu Towarzystwu Ubezpieczeń ERGO Hestia. Zaprezentowano również logo obiektu.

Umowa jest jednym z największych porozumień tego typu (ang. naming rights*) w Polsce. Za pięcioletni sponsoring tytularny hali sopocki ubezpieczyciel zapłaci 12,2 miliona złotych. – Z naszych ekspertyz wynikało, że wynegocjowana kwota jest stosunkowo wysoka, jeśli przełożyć ją tylko na „ekwiwalent reklamowy” – tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu ERGO Hestii odpowiedzialna za marketing i sprzedaż. – Postrzegamy jednak swój udział w tym projekcie jako element wkładu w rozwój miasta i regionu – dodaje Małgorzata Makulska.

Porozumienie zawarte z wiceliderem rynku polskich ubezpieczeń majątkowych gwarantuje Sopotowi stabilność projektu i pozwala na przygotowanie strategii rozwoju najnowocześniejszej hali sportowo-widowiskowej w Polsce. Przedstawiciele ERGO Hestii zadeklarowali chęć aktywnego udziału w promowaniu miejsca.

Oprócz prawa do nazwy ERGO ARENA zakres umowy obejmuje wiele kategorii świadczeń reklamowych, których wykorzystanie ma przynieść ERGO Hestii dalszy wzrost rozpoznawalności. Dzięki planowanym wydarzeniom o charakterze ogólnopolskim ubezpieczyciel zyska również możliwość budowania wizerunku w całym kraju. Umowa obejmuje m.in. możliwości oznakowania obiektu, autopromocji ERGO ARENY, promocji imprez odbywających się w obiekcie. 

 

* Umowy typu naming rights

Dotyczą one sprzedaży praw do nazwy obiektu, najczęściej sportowego i wielofunkcyjnego, w zamian za wynagrodzenie finansowe. Współpraca właściciela praw i sponsora ma najczęściej charakter długoterminowy (od 5 do 30 lat). Umowa naming rights gwarantuje sponsorowi określone korzyści wizerunkowe (m.in. regularną obecność w mediach). Pierwsze tego typu umowy podpisano na początku lat 90. w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich latach praktyki te pojawiły się również w Polsce i są coraz bardziej popularne.

Najbardziej znane porozumienia typu naming rights w Polsce:

2006 r. – Winiary Arena w Kaliszu

2008 r. – BGŻ Arena w Pruszkowie

2009 r. – Dialog Arena w Lublinie

– Atlas Arena w Łodzi

– PGE Arena w Gdańsku

Dane adresowe

Grupa Ergo Hestia

Hestii 1, 81-731 Sopot


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies