Ergo Hestia pewnie w internecie


Zobacz załączniki (1)

„Jestem pewien” to tytuł najnowszej kampanii Ergo Hestii dedykowanej internautom.

Internetowa kampania prezentuje sztandarowy produkt Ergo Hestii – pakiet ubezpieczeń Hestia7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na szeroką ofertę produktową i możliwość wszechstronnego ubezpieczenia w Ergo Hestii. Istotne jest również zaprezentowanie nowego logo Ergo Hestii i zmienionej kolorystyki.

Kampania dedykowana jest internautom dlatego przyjmie różne formy:

* odsłon banerowych, obecnych na głównych stronach portali m.in.: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, TVN24.pl, Money.pl, Bankier.pl, Zumi.pl.

* pełnowymiarowych spotów reklamowych, które będzie można zobaczyć przed każdym filmem „wirtualnej telewizji” - Vod.onet.pl oraz Iplex.pl

* dedykowanej kampanii strony internetowej www.jestempewien.pl ze spotami i informacjami na temat produktów.

Kampania swoją oszczędną stylistyką nawiązują do poprzednich działań reklamowych Ergo Hestii. Kreacją i zakupem mediów zajęła się agencja Tipping Point. Kampania potrwa do 13 grudnia.


Załączniki

ergo hestia info jestem pewien.mp4

Najnowsza kampania marketingowa Ergo Hestii

Poznaj szczegóły

Dane adresowe

Grupa Ergo Hestia

Hestii 1, 81-731 Sopot


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.