Ergo Hestia na małym ekranie


Zobacz załączniki (1)

Ergo Hestia. Jestem pewien – pod tym hasłem ruszyła kampania telewizyjna Ergo Hestii. Po raz pierwszy w historii firmy na antenie TV prezentowane są jej ubezpieczenia na życie.

Kampania telewizyjna, podobnie jak zakończona w połowie grudnia 2010 r. akcja reklamowa w Internecie, prezentuje flagowy produkt Ergo Hestii – pakiet Hestia 7 oraz kompleksowe ubezpieczenia na życie. Trzydziestosekundowy spot reklamowy emitowany jest zarówno na antenie głównych stacji telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TVN 24), jak i kanałów tematycznych (grupa AT Media). Konsekwentnie, w kampanii zastosowano oszczędną stylistykę: białe tło, symbole, bohater mówiący wprost do kamery.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na kompleksową ofertę ubezpieczeń Ergo Hestii, a także prezentacja nowego logo firmy. W reklamie główny akcent położono na mniej popularne wśród Polaków ubezpieczenia: NNW i OC w życiu prywatnym. Prezentowana jest ich różnorodność i dopasowanie do konkretnych życiowych okoliczności.

Kreacją mediów zajęła się agencja Tipping Point, a ich planowaniem i zakupem - dom mediowy Brand Connection. Kampania potrwa do 27 lutego 2011 r.


Załączniki

ergo hestia info jestem pewien.mp4

Najnowsza kampania marketingowa Ergo Hestii

Poznaj szczegóły

Dane adresowe

Grupa Ergo Hestia

Hestii 1, 81-731 Sopot


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.