Klienci ocenili: Ergo Hestia w gronie 100 najbardziej przyjaznych firm
Ubezpieczeni w Ergo Hestii należą do najbardziej zadowolonych w Polsce – wynika z badania pod patronatem Rzeczpospolitej, przeprowadzonego na podstawie opinii 3 milionów klientów z ponad 2 tys. miejscowości w całej Polsce.
Ergo Hestia została wyróżniona godłem „Jakość Obsługi 2011”. Głosami samych klientów znalazła się wśród 100 najlepiej obsługujących ich firm.
Kapitułę konkursu decydująca o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” tworzą wszyscy konsumenci w Polsce, którzy na stronie jakoscobslugi.pl mogą zgłaszać własną obserwację, a ich ocena wpływa na kształt listy stu najbardziej przyjaznych dla klienta firm w Polsce. Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi - laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.
To nie pierwszy raz, kiedy klienci podkreślają wyjątkowość obsługi Ergo Hestii: wyjątkowy serwis likwidacji szkód został w tym roku doceniony i zauważony przez najbardziej wymagającą grupę – czyli kierowców, którzy mają wykupione AC.
Jak wynika z ich opinii, zebranych przez TNS Pentor, aż 80 proc. klientów Ergo Hestii jest bardzo zadowolonych lub zadowolonych z wysokości odszkodowania – dostaje tyle pieniędzy, na ile liczyło. To najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych (badano 12 największych firm).
Co więcej, aż 77 proc. klientów, którzy mają AC wykupione w Ergo Hestii, jest bardzo zadowolonych lub przynajmniej zadowolonych z tego, jak szybko została zlikwidowana ich szkoda – to również najlepszy wynik wśród towarzystw ubezpieczeniowych
Takie wyniki osiągnęliśmy nie bez powodu: strategią Ergo Hestii jest wprowadzanie wysokiego standardu obsługi i wskazywanie trendó w jej doskonaleniu. To dlatego jako pierwsza firma ubezpieczeniowa w Polsce stworzyła centralny system likwidacji szkód (przyspiesza i ułatwia proces wypłaty odszkodowania), jak pierwsza w Polsce zaczęła wysyłać mobilnych likwidatorów szkód na miejsce wypadku.
Jako pierwsi na rynku mamy również eKonto ubezpieczeniowe – dzięki któremu wszystkie procedury ubezpieczeniowe można załatwić w sieci, bez wychodzenia z domu. Również dzięki temu 84 na 100 klientów Ergo Hestii jest zadowolonych lub zdecydowanie zadowolonych z tego, ile dokumentów muszą wypełnić przy zgłoszeniu szkody. To również najlepszy wynik na rynku.
Satysfakcja klientów przełożyła się na doskonałe wyniki finansowe w pierwszym półroczu. Klienci firm Grupy Ergo Hestia powierzyli nam ponad 2,104 mld zł - taką składkę przypisaną brutto zebrały w pierwszym półroczu trzy spółki Grupy. Pierwsze sześć miesięcy tego roku były dla Grupy czasem wzrostu sprzedaży; wynik finansowych poprawił się znacząco. W obszarze ubezpieczeń majątkowych wartość sprzedaży wzrosła o jedną piątą.
Godło „Jakość Obsługi 2011” przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi, poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat. Wyróżnienie od konsumentów, które co roku jest przyznawane w programie Jakość Obsługi, trafiło do Ergo Hestii jako jednego z trzech ubezpieczycieli w Polsce. Poza nami wyjątkową obsługą cieszą się również klienci Allianz i PZU .
Grupa Ergo Hestia
Tworzą ją trzy spółki ubezpieczeniowe: STU Ergo Hestia SA, STU na Życie Ergo Hestia SA oraz MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Założycielem spółek Grupy jest Prezes Piotr Śliwicki.
W ciągu 20 lat Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiane są nowe polisy ubezpieczeniowe. Średnio co minutę podejmowana jest decyzja o wypłacie odszkodowania.
Głównym akcjonariuszem Grupy Ergo Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy Ergo, należący do czołowego na świecie reasekuratora Munich Re.