Ergo Hestia: ruszyła kampania Jestem Pewien
Od połowy stycznia Ergo Hestia rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Jestem pewien”. Nasze reklamy pojawiają się w telewizji, internecie i radiu – pokazują ofertę produktową Ergo Hestii i przewagę ubezpieczenia pakietowego, jakim jest Hestia 7.
Dzięki niemu każdy Polak może ubezpieczyć swój dom, samochód, rodzinę od nieszczęsliwych wypadków, odpowiedzialność cywilną, skorzystać z assistance - to wszystko w jednym miejscu i u jednego agenta.
W kampanii wskazujemy również na wygodę, która w ubezpieczeniu jest bardzo ważna w momencie, gdy liwidujemy szkodę. Dlatego w kampanii informujemy klientów m.in. o możliwości skorzystania z eKonta, dzięki któremu możemy zarządzać swoimi polisami w sieci. Już od trzech lat można w Ergo Hestii w ten sposób zlikwidować szkodę przez internet. To oszczędza czas, pozwala też mieć dostęp do informacji o polisach i o szkodach 24h/dobę 7 dni w tygodniu.
Kampania będzie obecna we wszystkich wiodących stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i TVP3, a także w stacjach tematycznych. Mottem kampanii pozostaje nasze sprawdzone hasło: Ergo Hestia. Jestem pewien.
Więcej o kampanii i kreacje reklamowe można znaleźć na stronie Jestem Pewien.