Klienci ERGO Hestii jako pierwsi ubezpieczeni mają swojego reprezentanta w firmie
Od 9 czerwca ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadza funkcję rzecznika klienta. Rzecznik umożliwi klientom spersonalizowany kontakt w niestandardowych sprawach. Dialog z klientami i poszkodowanymi oraz rekomendacja działań – tego od swojego rzecznika mogą od dziś oczekiwać klienci ERGO Hestii.
Rzecznik klienta to kolejny krok w badaniu i rozwiązywaniu powodów niezadowolenia klientów ERGO Hestii, która jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce 7 lat temu opracowała proces analizy wpływających do firmy skarg i odwołań. Na tej podstawie towarzystwo wprowadziło już ponad 500 usprawnień.
Indywidualny kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji, to tylko jedno z zadań nowo powołanego rzecznika klienta ERGO Hestii. Celem rzecznika będzie również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.
– Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta ERGO Hestii. Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje Justyna Szymańska.
Kontakt z rzecznikiem będzie możliwy na kilka sposobów: od poniedziałku do piątku, od 8 do 16, rzecznik będzie dostępny telefonicznie i poprzez czat na stronie www.rzecznik-klienta.ergohestia.pl. Dodatkowo każdy zainteresowany będzie mógł skontaktować się mailowo czy wypełnić prosty formularz na stronie internetowej lub na firmowym profilu w serwisie społecznościowym Facebook – tam czeka na klientów specjalna aplikacja.
Klienci będą mogli się też kontaktować ze swoim rzecznikiem przez Twittera. Pierwsza możliwość zadania pytania rzecznikowi klienta nadarzy się już 11 czerwca (czwartek) o godz. 10, kiedy Justyna Szymańska przez godzinę na firmowym koncie pod #RZKEH będzie tweetować z wszystkimi zainteresowanymi.
ERGO Hestia stawia na dialog w kontaktach z klientami, dlatego w rozwiązywaniu trudnych spraw będzie im pomagała konkretna osoba, która będzie prowadzić spersonalizowany dialog. Podobnie jest np. w procesie likwidacji szkód, kiedy poszkodowanym przydzielany jest indywidualny opiekun. Mechanizm dialogu sprawdza się również w ramach ubezpieczeniowego Forum Idei ERGO Hestii, gdzie każdy użytkownik ma możliwość zgłaszania pomysłów na rozwój ubezpieczeń, a najlepsze propozycje będą wdrażane przez firmę.
Informacje o Grupie
ERGO Hestia
***
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 3 markami: ERGO Hestia, MTU oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Grupie zaufało ponad 3,6 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. Co roku pomagamy w 480 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do jednego z największych reasekuratorów na świecie, Munich Re.