Rzecznik Agenta ERGO Hestii: Dialog istotą przyjaznego partnerstwa


Zobacz załączniki (1)

Pośrednicy ubezpieczeniowi ERGO Hestii od dziś mają swojego przedstawiciela w firmie – Rzecznika Agenta. Wraz ze swoim zespołem, Rzecznik będzie  rozwiązywać problemy, przyjmować uwagi i analizować zastrzeżenia agentów.

Współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi była dla ERGO Hestii zawsze kluczem do oferowania klientom najwyższego standardu ochrony. ERGO Hestia wychodzi z założenia, że przede wszystkim dzięki właściwemu rozpoznaniu potrzeb klientów, pośrednicy mogą zaoferować im odpowiednie, dopasowane do indywidualnych oczekiwań ubezpieczenie.

Od teraz pośrednicy w sytuacji, gdy będą potrzebować pilnej pomocy w sprawach trudnych, będą mogli skontaktować się ze swoim reprezentantem w ERGO Hestii. Głównym zadaniem Rzecznika Agenta będzie inicjowanie i wdrażanie zmian, mających wpływ na poprawę jakości pracy agenta pod kątem obsługowym
i sprzedażowym.

- Właśnie na relacjach agentów z klientami w głównej mierze opierają się ubezpieczenia – mówi Anna Gładkowska, nowo powołany Rzecznik Agenta ERGO Hestii. Pośrednicy na co dzień mogą liczyć na wsparcie swojego menedżera sprzedaży, czy konsultować się z underwriterem. Mają też do dyspozycji ekspertów ERGO Hestii pracujących w Obszarze Wsparcia Agenta. Pomysł na powołanie w firmie ubezpieczeniowej reprezentanta interesów agentów, zaczerpnięty został
z doświadczeń działającego już w firmie Rzecznika Klienta. Co ciekawe, obydwie funkcje w ERGO Hestii sprawują kobiety. Justyna Szymańska, jako Rzecznik Klienta została bardzo dobrze przyjęta przez klientów. Uznaliśmy, że agenci też powinni mieć osobę, do której mogą zwrócić się bezpośrednio z nietypowymi problemami
i trudnościami – podkreśla Anna Gładkowska.

- Aby agenci nadal mogli spokojnie prowadzić biznes, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, zdecydowaliśmy się wprowadzić Rzecznika Agenta. Będzie on przede wszystkim nastawiony na wprowadzanie ważnych dla pośredników zmian, tak by ERGO Hestia była dla agenta firmą pierwszego wyboru – tłumaczy Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Liczymy na powtórzenie sukcesu, jakim już jest nasz Rzecznik Klienta. Dzięki pracy zespołu Rzecznika Klienta przez półtora roku pomogliśmy 4500 osobom. Dzięki sugestiom klientów wprowadziliśmy bardzo dużo ciekawych usprawnień w funkcjonowaniu firmy – dodaje Agnieszka Zych.

Rzecznik Agenta będzie reprezentować interesy agenta w firmie. Rzecznik Agenta, razem z Rzecznikiem Klienta oraz zespołem Biura Zarządzania Jakością, będą w stanie spojrzeć całościowo na potrzeby uczestników rynku ubezpieczeń, a co za tym idzie, lepiej dopasować tworzone rozwiązania obsługowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym. To kolejny krok w ramach rozszerzania dialogu ERGO Hestii z pośrednikami ubezpieczeniowymi.

Stanowisko Rzecznika Agenta objęła Anna Gładkowska, od 14 lat blisko współpracująca z pośrednikami, z czego przez ostatnie 7 lat, jako Kierownik Zespołu Wsparcia Agenta. Kontakt z Rzecznikiem Agenta będzie możliwy od poniedziałku do piątku, w godz. 9 – 15 za pośrednictwem telefonu, strony www i czata oraz poczty
e-mail.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2015 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.