Publikacje ERGO Hestii nagrodzone w Konkursie Biuletynów Firmowych – Agape 2017


Zobacz załączniki (4)

ERGO Hestia kolejny rok z rzędu została doceniona za wysoką jakość publikacji. W tegorocznej edycji konkursu Biuletynów Firmowych AGAPE Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2016 „Sieć” oraz magazyn „Risk Focus” zwyciężyły w swoich kategoriach a biuletyn „Strefa Dilera” znalazł się w ścisłej czołówce.

Do Konkursu Biuletynów Firmowych AGAPE zgłaszane są publikacje z obszaru custom publishing w Polsce. W tegorocznej edycji jury Konkursu złożone było z artystów, dziennikarzy, wydawców oraz uznanych ekspertów z dziedziny PR, komunikacji, marketingu i grafiki.

- Hestyjne publikacje łączą merytoryczną wiedzę i design najwyższej próby. Podążają a niekiedy starają się wyznaczać trendy nowoczesnej komunikacji przy zachowaniu prostoty i lekkości w warstwie przekazu. Raporty roczne naszej Grupy układają się w kolekcję, wchodzą w narrację ze sztuką, czerpiąc z przemyśleń finalistów konkursu Artystyczna Podróż Hestii. W ten sposób, obok tworzonego w Sopocie Parku Rzeźby, stają się dopełnieniem mecenatu artystycznego, który konsekwentnie realizujemy od blisko dwóch dekad – komentuje Mikołaj Kunica, Dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia 2016 pt. „Sieć” zajął pierwsze miejsce w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2017. Zwycięska kreacja to wyjątkowe ujęcie rocznej działalności ERGO Hestii zrealizowane w stylistyce dataesthetics. Jego autorka, graficzka Hanna Dyrcz, laureatka Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w zeszłorocznej 15. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, zebrała i przeanalizowała ogromne zbiory danych, aby wybrać te najciekawsze i najbardziej znaczące dla firmy i przedstawić je w formie zaskakujących obrazów – infografik. Powstałe obrazy można czytać zgodnie z towarzyszącą im legendą, ale mogą być również kontemplowane oddzielnie, funkcjonować jako niezależne obrazy. Praca nad Raportem była długotrwałym procesem, w którym równie ważne miejsce, co kreacja, zajmowały analiza i interpretacja danych.

Raport został również doceniony przez kapitułę międzynarodowego konkursu Information is Beautiful Awards, organizowanego przez jedną z największych na świecie grup konsultingowych – Kantar, która specjalizuje się m.in. w wizualizacji danych. Publikacja została zakwalifikowana do kolejnego etapu konkursu spośród 780 zgłoszeń z całego świata. Jest jedyną kreacją pochodzącą w całości z Polski. Ze względu na rangę i poziom konkursu, to kolejne, ważne wyróżnienie dla Raportu. W gronie nominowanych znajdują się m.in. The Washington Post, National Geographic, Reuters, Zeit, i wiele innych znanych marek.

W kategorii Biuletyn Zewnętrzny 2017 zwyciężył magazyn „Risk Focus”, wielokrotnie wyróżniany i nagradzany, jedyny na rynku autorski magazyn na temat zarządzania ryzykiem. Pismo skierowane jest przede wszystkim do partnerów biznesowych Grupy ERGO Hestia. Autorami eksperckich artykułów są inżynierowie ryzyka z Hestii Loss Control. Celem magazynu jest dzielenie się wiedzą z interesariuszami firmy, w szczególności przekazywanie wiedzy eksperckiej brokerom ubezpieczeniowym, menedżerom zarządzającym ryzykiem, dyrektorom finansowym i innym pracownikom z firm współpracujących. „Risk Focus” dociera również do środowiska akademickiego oraz do agentów ubezpieczeniowych.

W tej samej kategorii na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Strefa Dilera”, tworzony przez ekspertów z Biura Pakietów Dilerskich ERGO Hestii. Wydawnictwo to kolejna, ceniona na rynku publikacja wydawana przez ubezpieczyciela z myślą o swoich partnerach biznesowych – właścicielach i kadrze zarządzającej salonów samochodowych. To pozycja zdecydowanie wyróżniająca się na tle komercyjnych tytułów motoryzacyjnych, w której motoryzacja jest jedynie tłem do przedstawienia innych, nierozerwalnie z nią związanych tematów, jak np. design czy ekologia.

Konkurs Biuletynów Firmowych jest organizowany od 2001 r. przez agencją doradczą i wydawniczą AGAPE. Jest to ogólnopolski konkursu na najlepszą publikację firmową (custom publishing).

Celami Konkursu są wyłonienie najlepszych publikacji i pokazanie na ich przykładzie, w jaki sposób biuletyn firmowy może realizować cele oraz z jakich narzędzi dziennikarskich, graficznych i edytorskich korzystać, by magazyn spełniał standardy profesjonalizmu.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies