Kampania "Znajdź Agenta" wsparła marketingowo agentów ubezpieczeniowych nagrodzonych Znakiem Jakości ERGO Hestii
ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.
Nagrodą tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii była m.in. kampania internetowa „Znajdź Agenta” prowadzona od 4 września do 11 października. Spoty promujące konkretnych agentów obejrzało aż 9,5 mln osób! Dzięki geotargetingowi dowiedzieli się oni, gdzie szukać pośredników ubezpieczeniowych wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii w swojej okolicy.
Założeniem ERGO Hestii była promocja agentów tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline) i zostało pierwszym towarzystwem ubezpieczeń, które na taką skalę promowało agentów ubezpieczeniowych w ich regionach.
- W tegorocznej edycji Znaku Jakości ERGO Hestii dla nagrodzonych agentów i ich punktów sprzedaży przygotowaliśmy oryginalną nagrodę w postaci spotów reklamowych online – mówi Małgorzata Sztabińska dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. Nawyki zakupowe naszych klientów się zmieniają a rozwój technologii sprawia, że coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych i tam poszukuje informacji o produktach. W internecie rozpoczyna się większość procesów sprzedażowych, dlatego kampania online, dedykowana poszczególnym agentom, okazała się doskonałym pomysłem – podsumowuje Małgorzata Sztabińska.
Filmy promujące agentów przykuły uwagę odbiorców: ponad 7 mln wyświetleń na Facebooku i ponad 2 mln odsłon banerów reklamowych online. To m.in. efekt intrygującej kreacji.
„Znak Jakości ERGO Hestii” to certyfikat przyznawany od dwóch lat agencjom wyróżniającym się profesjonalnym wizerunkiem lokali i przyjazną obsługą klienta. To jednocześnie dowód, że agencja działa zgodnie z zasadą Najwyższego Standardu Ochrony, która jest wyróżnikiem ERGO Hestii.
Kolejna, już trzecia, edycja Znaku Jakości ERGO Hestii rozpocznie się w styczniu 2018 roku! Organizatorzy już teraz zapowiadają rozszerzenie grona agentów mogących wziąć udział w konkursie.
Informacje o Grupie
ERGO Hestia
***
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.
Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.