ERGO Hestia Pomoc 24 – najlepiej oceniony standard likwidacji szkód


Zobacz załączniki (1)

Indywidualny opiekun klienta i przejęcie wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody, to główne atuty usługi ERGO Hestia Pomoc 24. Klienci coraz chętniej korzystają z kompleksowego wariantu naprawy uszkodzonego pojazdu a oferowaną przez ERGO Hestię usługę likwidacji oceniają niemal dwa razy lepiej niż wynosi średnia dla pozostałych towarzystw ubezpieczeń.

Wyniki badania NPS (Net Promoter Score) przeprowadzonego na zlecenie ERGO Hestii pod koniec 2017 roku potwierdziły, że klienci oceniają ubezpieczycieli przez pryzmat poziomu likwidacji szkody. ERGO Hestię poleciłoby niemal dwa razy więcej klientów niż średnio inne towarzystwa.

Oczekiwania klientów firm ubezpieczeniowych rosną z roku na rok. Potwierdzają to twarde dane. Dziś klienci ERGO Hestii kilkukrotnie częściej, niż robili to jeszcze kilka lat temu, korzystają np. z możliwości wynajęcia auta zastępczego na czas naprawy.

- Klientom coraz częściej zależy na kompleksowej obsłudze. Aby sprostać tym wymaganiom ERGO Hestia wprowadziła m.in. usługę ERGO Hestia Pomoc 24 – mówi Marcin Seklecki, dyrektor ds. Likwidacji Szkód Detalicznych ERGO Hestii. W ten sposób przejmujemy na siebie możliwie jak największą liczbę spraw, którymi dotychczas musiał zajmować się klient w przypadku uszkodzenia pojazdu. Rekomendujemy tę usługę klientom, którzy decydują się na likwidację szkody w sieci serwisów partnerskich ERGO Hestii. Cały proces nadzoruje i rozlicza ubezpieczyciel bez udziału klienta – dodaje Marcin Seklecki.

Z tej usługi ERGO Hestii mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak też zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał naszym ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim dedykowany opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.

- Rekomendowane przez nas serwisy przechodzą proces szczegółowej weryfikacji. Muszą zapewniać najwyższą jakość w zakresie obsługi i naprawy samochodu. W ramach współpracy na bieżąco monitorujemy proces naprawy, a po jego zakończeniu badamy poziom satysfakcji klientów z wykonanej usługi. Naszymi partnerami są najwyższej klasy warsztaty, w związku z czym gwarantujemy szybką i profesjonalną naprawę samochodu, zgodną z technologią producenta pojazdu przy wykorzystaniu najwyższej jakości części zamiennych – zapewnia Marcin Seklecki.

Wariant serwisowy pozwala na naprawę auta bez udziału ubezpieczonego. Uszkodzony pojazd wstawiany jest do warsztatu, a wszystkie formalności, w tym rozliczenie, załatwiane są bezpośrednio pomiędzy warsztatem i towarzystwem.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. W 2017 roku pomogliśmy w ponad 700 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies