Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez właścicieli warsztatów samochodowych
Sopocki ubezpieczyciel po raz kolejny zwyciężył w konkursie „Złoty Zderzak”, premiującym poziom likwidacji szkód. Właściciele warsztatów naprawczych po raz piąty z rzędu docenili ubezpieczyciela za wysoką jakość współpracy, poziom kompetencji i rzetelność oraz za szybkość wypłat. Nagrody wręczono podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych.
Ogólnopolskie badanie mierzące poziom satysfakcji serwisów samochodowych ze współpracy z towarzystwami ubezpieczeń pozwala porównać jakość likwidacji szkód wszystkich ubezpieczycieli. Patronem XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych była Rzecznik Finansowa, Aleksandra Wiktorow.
– ERGO Hestia zdobyła pierwsze miejsce w konkursie „Złoty Zderzak” i jest na podium już piąty rok z rzędu. To potwierdzenie naszej rynkowej pozycji i dowód uznania dla jakości i najwyższego standardu obsługi klientów – komentuje wynik ankiety Kazimierz Majdański, dyrektor zarządzający Biurem Likwidacji Szkód ERGO Hestii. Mocno inwestujemy w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować naszym klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24. Jej główne atuty, to indywidualny opiekun klienta i przejęcie przez ubezpieczyciela wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody – dodaje Kazimierz Majdański.
Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ankiet, które wypełniają pracownicy warsztatów samochodowych. Pod lupą znalazły się usługi stanowiące największe wyzwanie w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Oceniane były m.in. ogólna jakość, poziom kompetencji pracowników, sprawność likwidacji, prawidłowość wypłat, stosowanie najwyższej jakości części zamiennych, uznawanie stawek, dostępność samochodu zastępczego oraz skargi i pozwy. ERGO Hestia wyprzedziła na podium Allianz i PZU.
Z usługi ERGO Hestia Pomoc 24 mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak też zarządzający firmowymi flotami pojazdów. W 2017 roku już co trzeci poszkodowany skorzystał z takiej rekomendacji i przekazał ekspertom likwidację szkody w całości. Po decyzji klienta najdalej w ciągu godziny kontaktuje się z nim dedykowany opiekun szkody i oprócz rekomendacji serwisu proponuje dodatkowe wsparcie organizując pojazd zastępczy czy usługę holowania. Następnie pracownik serwisu kontaktuje się bezpośrednio z klientem i wspólnie uzgadniają dogodny termin naprawy oraz zakres wymaganych przez klienta usług dodatkowych.
Informacje o Grupie
ERGO Hestia
***
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.
Grupie zaufało 3,2 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. O dynamicznym rozwoju Grupy świadczy fakt, że co 13 sekund wystawiana jest nowa polisa ubezpieczeniowa. W 2016 roku pomogliśmy w ponad 600 tysiącach szkód – co minutę podejmujemy decyzję o wypłacie odszkodowania. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.