Magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym, nieszablonowy Raport Roczny Grupy ERGO Hestia oraz publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii zostały nominowane w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2018. Wyniki konkursu poznamy 2 października .
- Nasza współpraca z partnerami biznesowymi i klientami potwierdza, że komunikacja dotycząca ubezpieczeń nie jest łatwym zadaniem - mówi Arkadiusz Bruliński, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia. Tym bardziej cieszymy się, że sposób naszej komunikacji biznesowej oraz naszych aktywności w obszarze sztuki spotyka się z uznaniem. Publikacje ERGO Hestii są cyklicznie nagradzane przede wszystkim za prostotę, przejrzystość oraz nieszablonowość w sposobie prezentacji informacji. Za każdym razem jest to dla nas dodatkowa motywacja do utrzymania tego standardu w naszych wydawnictwach – dodaje Arkadiusz Bruliński.
„Strefa Agenta”, która otrzymała nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Drukowany to magazyn dedykowany agentom ubezpieczeniowym sprzedającym ubezpieczenia ERGO Hestii. Magazyn tworzony jest w oparciu o ekspercką wiedzę pracowników firmy. Autorzy w prosty i przystępny sposób przybliżają partnerom biznesowym firmy zawiłości prawne, zmiany na rynku ubezpieczeń, wiedzę merytoryczną o ubezpieczeniach oraz radzą, w jaki sposób zwiększyć efektywność działań biznesowych. Sami agenci w ramach numeru opowiadają o szkoleniach, spotkaniach, ale także recenzują nowe rozwiązania wprowadzane przez ERGO Hestię.
Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2017 pt. „Poznanie” został nominowany w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany. Hestyjne raporty roczne wyróżniają się od innych tego typu publikacji i zdobywają liczne nagrody w konkursach krajowych i międzynarodowych. Prezentacja wyników finansowych to tylko pretekst, żeby o firmie powiedzieć dużo więcej, w oryginalny sposób. Raporty zawsze zaskakują odbiorców nieszablonowym pomysłem, proponując refleksję nad starannie wybranym motywem przewodnim. Od czterech lat koncepcja raportów jest efektem współpracy z młodymi artystami - laureatami Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia w organizowanym przez firmę od 17 lat konkursie Artystyczna Podróż Hestii. Młodych, wrażliwych artystów zapraszamy do przyjrzenia się działalności firmy i jej otoczeniu oraz do poznania jej pracowników. Otwartość, wrażliwość i oczywisty dystans młodych ludzi naznaczają tę konfrontację. Autorką koncepcji artystycznej ostatniego raportu za pt. „Poznanie” jest Agnieszka Mastalerz. W 2017 roku przeglądamy się w lustrze naszych marzeń, pragnień i snów, żeby dostrzec, że nie istnieje jednowymiarowy obraz tak zwanego człowieka korporacji. Artystka wybrała bowiem sny i myśli pracowników jako pretekst, by opowiedzieć o firmie coś więcej. Przebieg jej artystycznego eksperymentu ujawnił całe spektrum wspólnych wartości, którymi firma żyje, pozwolił opowiedzieć o tym, kim jesteśmy i kim chcielibyśmy być, wytyczył nowe obszary, wskazując na to co nienamacalne i niewidoczne dla oka.
„Spacerownik Artystyczny”, który zdobył nominację w kategorii Biuletyn Zewnętrzny Elektroniczny to wyjątkowa publikacja o sztuce wydawana przez Fundację Artystyczna Podróż Hestii (APH), przygotowana z myślą o szerokiej publiczności – pracownikach, klientach i partnerach biznesowych ERGO Hestii oraz ich rodzinach i przyjaciołach, wszystkich, którzy są ciekawi świata i sztuki. Jest wydawany co miesiąc po to, żeby na bieżąco informować o wybranych, najciekawszych wystawach w muzeach i galeriach w Polsce i na świecie, cenionych artystach oraz najważniejszych wydarzeniach w artystycznych kuluarach, aby zachęcić do spędzania wolnego czasu w otoczeniu sztuki. Oryginalna oprawa graficzna sprawia, że sam „Spacerownik” jest małym dziełem sztuki. Dodatkowo, do każdego grudniowego wydania dołączany jest „Poradnik świąteczny APH”, który informuje co warto zobaczyć w galeriach w tym szczególnym okresie w roku oraz gdzie kupić wyjątkowe artystyczne prezenty.
Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 2 października.