„Agent powrócił” w internecie



W drugiej połowie listopada ERGO Hestia rozpoczęła kampanię internetową pod hasłem „Agent Powrócił”. Celem podjętych działań jest promocja agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2018.

Doświadczenie pokazuje, że internetowe spoty reklamowe skutecznie docierają do wybranych odbiorców i mają biznesowe uzasadnienie. Założeniem realizowanej kampanii jest upowszechnienie agentów w ich regionach - mówi Sylwester Poniewierski, Dyrektor Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii.

ERGO Hestia wybrała reklamę w internecie, żeby promować pośredników tam, gdzie są ich potencjalni klienci. Towarzystwo postawiło na wykorzystanie efektu ROPO (research online, purchase offline). W poprzedniej edycji kampanii reklamowej, filmy promujące agentów przykuły uwagę ponad 9 milionów odbiorców. Tegoroczna akcja będzie trwała do 23 grudnia.

Tego typu kampania to bardzo dobry pomysł. Klienci mają szansę poznać wizerunek pośrednika pracującego w konkretnym biurze. Ułatwia to nawiązanie kontaktu i przełamuje bariery podczas pierwszej rozmowy. Dodatkowo działania promocyjne, które inicjowane są przez ERGO Hestię, odbierane są przez klientów jako wiarygodne - powiedziała Danuta Sikorska, właścicielka Punktu Standard.

Znak Jakości ERGO Hestii to certyfikat, który już od trzech lat przyznawany jest agencjom wyróżniającym się profesjonalnym doradztwem, wysokim poziomem obsługi klienta i wyjątkową estetyką lokalu. To dowód, że agencja działa zgodnie z zasadą Najwyższego Standardu Ochrony, która jest wyróżnikiem ERGO Hestii.

W 2018 roku ubezpieczyciel wyróżnił 175 punktów sprzedaży. Kolejna, już czwarta, odsłona Znaku Jakości rozpocznie się w pierwszym kwartale 2019 roku. ERGO Hestia już teraz zaprasza współpracujących z nią agentów do udziału w nadchodzącej edycji.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.

Grupie zaufało 2,73 miliony klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. W 2017 roku pomogliśmy w ponad 700 tysiącach szkód. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.