ERGO Hestia zdobyła Złoty Zderzak
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia zwyciężyło w konkursie Złoty Zderzak, zajmując już po raz szósty z rzędu miejsce na podium. To efekt wysokiej oceny jakości współpracy z ubezpieczycielem przez właścicieli serwisów samochodowych. Nagrody dla laureatów konkursu wręczono podczas uroczystej gali, która odbyła się w Warszawie 11 grudnia br.
– Tak wysoka ocena współpracy przez naszych partnerów i klientów to dla nas źródło ogromnej satysfakcji – mówi Kazimierz Majdański, Dyrektor Zarządzający w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód ERGO Hestii. I podkreśla: – Satysfakcja jest tym większa, że warsztaty naprawcze to wymagający partner i surowy recenzent naszej pracy. Cieszymy się, że ta konsekwentna praca przynosi oczekiwane efekty. Serdecznie dziękuję za to wszystkim pracownikom naszego zespołu – to nasz wspólny sukces.
O pozycji w konkursie „Złoty Zderzak” decydują oceny zawarte w ankietach wypełnianych przez właścicieli serwisów samochodowych. Oceniają oni m.in. poziom kompetencji pracowników ubezpieczycieli, sprawność likwidacji szkód, prawidłowość wypłat oraz uznawanie stawek i dostępność samochodu zastępczego.
– Już szósty raz stajemy na podium w konkursie Złoty Zderzak – przypomina Marcin Seklecki, Dyrektor ds. Likwidacji Szkód Detalicznych w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód. – Obroniliśmy pierwsze miejsce zdobyte w ubiegłym roku. Niezmiennie stawiamy na jakość usług oferowanych naszym klientom. Nie byłoby to możliwe bez współdziałania z serwisami – naszymi partnerami biznesowymi.
Warto dodać, że w listopadzie br. ERGO Hestia wygrała ranking „Wybór kierowcy 2018”. Kierowcy oceniali w nim m.in. jakość obsługi i sprawność likwidacji szkód.
– Obok wysokich kompetencji i osobistego zaangażowania naszych pracowników istotny wpływ na ten sukces miały także nowoczesne rozwiązania technologiczne, coraz szerzej stosowane przez ERGO Hestię – dodaje Bartosz Liszewski, Zastępca Dyrektora ds. likwidacji szkód Komunikacyjnych w Biurze Operacji i Likwidacji Szkód Komunikacyjnych.
ERGO Hestia wprowadziła m.in. system zgłaszania szkód online. Platformę internetową wykorzystuje także do komunikacji z warsztatami, co umożliwia pełną automatyzację procesu akceptacji kosztów naprawy pojazdu. Nowoczesne technologie pozwalają na znaczne uproszczenie procedur i przyspieszenie likwidacji szkód. W ERGO Hestii już co czwarty kosztorys jest weryfikowany automatycznie, a co czwarta zgłoszona szkoda komunikacyjna jest likwidowana w ciągu zaledwie godziny.
Informacje o Grupie
ERGO Hestia
***
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Tworzą ją dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Prezesem Spółek Grupy jest Piotr M. Śliwicki.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA powstało 26 lat temu i w warunkach wolnorynkowej gospodarki rozwinęło się do jednego z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. ERGO Hestia wielokrotnie wyznaczała kierunki rozwoju polskiego rynku ubezpieczeniowego i zdobywała uznanie klientów oraz partnerów biznesowych dzięki innowacyjności i wysokiej jakości likwidacji szkód.
Grupie zaufało 2,73 miliony klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje. Ubezpieczamy co drugą firmę z setki największych w Polsce. W 2017 roku pomogliśmy w ponad 700 tysiącach szkód. Głównym akcjonariuszem Spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.