„W trosce o wspólne bezpieczeństwo”. ERGO Hestia uzbraja agentów


Zobacz załączniki (1)

Jak ubezpieczyć klienta na odległość, jak go zachęcić, by kontaktował się przez telefon lub mailowo i co robić na co dzień, by minimalizować ryzyko zakażenia? ERGO Hestia ze względu na koronawirusa apeluje do agentów, by zostali w domu i pracowali zdalnie. W tym tekście znajdziecie informacje o tym, jak wykorzystać hestyjne systemy, by nadal skutecznie sprzedawać ubezpieczenia.

- Te nadzwyczajne warunki dobitnie pokazują, jak słusznym kierunkiem było inwestowanie w najnowsze technologie. Dzięki temu teraz, gdy praktycznie nie można wychodzić z domu, zarówno klient, jak i agent, mogą korzystać z naszych systemów za pomocą komputera czy telefonu. Żeby się ubezpieczyć czy przedłużyć polisę nie trzeba podnosić się z fotela. Wszystko to w trosce o wspólne bezpieczeństwo – podkreśla Justyna Wajs, Członek Zarządu ERGO Hestii.

Uproszczenie procedur

ERGO Hestia już od jakiegoś czasu konsekwentnie wprowadza rozwiązania, które minimalizują ryzyko zachorowania zarówno klientów, agentów, jak i jej pracowników. W związku z rosnącym zagrożeniem została stworzona specjalna polityka postępowania obowiązująca wszystkich pracowników. W ten sposób dzieli się doświadczeniem zbudowanym na dwóch filarach firmy – ludziach i technologii. Dlatego agenci codziennie otrzymują nowe informacje od Grupy ERGO Hestia.

Zmiany może zauważyć każdy, choćby na drzwiach agencji. Pojawiły się tam plakaty informujące klientów, jak kontaktować się z pośrednikami mailowo oraz telefonicznie. Co więcej, ERGO Hestia uprościła wiele procedur, by ułatwić agentom pracę zdalną. Od 12 marca klient otrzymał możliwość potwierdzenia wypowiedzenia ubezpieczenia poprzez SMS. Dostosowano również procedurę zawierania polis AC. W ten sposób ERGO Hestia akceptuje zdjęcia samochodów wykonane przez klienta i tym samym ogranicza kontakty osobiste pomiędzy nim a agentem. Pośrednicy ubezpieczyciela otrzymali również dostęp do infolinii z ekspertami, między innymi ratownikami medycznymi, którzy zapewniają rzetelne informacje na temat koronawirusa.

ERGO Hestia prowadzi też cykl porad bardziej prozaicznych, a dotyczących pracy z domu. Agenci dowiadują się z niego między innymi o tym, jak poradzić sobie z ewentualnymi problemami z wi-fi czy jak zmierzyć się z innymi ewentualnymi trudnościami związanymi z pracą zdalną.

Bez wychodzenia z domu

Wiele można nadzorować z poziomu aplikacji iKonto. Program oferuje między innymi możliwość zdalnego zawarcia umowy ubezpieczenia, modyfikacji danych osobowych, zgłoszenia szkody, opłacenia składki czy anulowania polisy. To również doskonałe narzędzie dla agentów, którzy mogą w nim – oprócz powyższych - między innymi dokładnie sprawdzać historię zadań powiązanych z konkretnym klientem.

Aplikacji, dzięki którym agent niemal całą pracę może wykonać posługując się zaledwie kciukiem, jest wiele. iHestia Lite umożliwia zawarcie polisy dla klienta z poziomu smartfona. Zawiera: ERGO 7, ERGO Podróż, ERGO Sport i OC komunikacyjne, dzięki czemu można uzyskać dostęp do naprawdę szerokiej ochrony ubezpieczeniowej.

Wygodna komunikacja przez internet

Wygodny i bezpieczny kontakt zapewnia iKomunikator. To duże ułatwienie, które pozwala klientowi pozostać w domu i w ten sposób nie narażać zarówno siebie, jak i pośrednika. Komunikacja pomiędzy agentem i konsultantem jest również dostępna przez czat. Pomocny jest tutaj również dostępny przez 24 godziny na dobę czat bot.

Na czas trwania pandemii bezpośredni kontakt w przypadku zgłoszenia likwidacji szkody pomiędzy przedstawicielami ERGO Hestii a klientem lepiej przenieść do internetu. Skutecznie pomaga w tym aplikacja Pomoc Online. To dzięki niej klient może zgłosić szkodę, zamówić oględziny, a nawet samemu je wykonać za pomocą smartfona.

Wszystko pod kontrolą

Kolejną ważną funkcję spełnia iMonitor. To narzędzie, dzięki któremu agent możne nieustannie monitorować wysokość sprzedaży. Oczywiście – wszystko na telefonie. Pośrednicy nie muszą się również martwić o aktualne informacje na temat produktów ERGO Hestii.  Warto także podkreślić, że  odbywają się wirtualne szkolenia. Istotną wiedzę zapewniają również dostępne online Centrum Informacji oraz Centrum Agenta.

Tak jak piloci mają kokpity, tak agent ma własny panel, nazwany – tak po prostu – Agent. To prawdziwe centrum zarządzania, z którego można zrobić niemal wszystko, co jest potrzebne do współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym, jakim jest ERGO Hestia. Można stąd między innymi przekazywać zadania do realizacji przez Centralę. Oczywiście dotyczy to tylko zadań, których agent nie jest w stanie wykonać sam, bo – tutaj warto to zaznaczyć – ubezpieczyciel mocno stawia na samodzielność pośredników.

Dodatkowo, gdy takie zadanie zostanie już przesłane, nadawca może bez problemu monitorować proces realizacji, by być na bieżąco. System Agent to również doskonałe miejsce do kontrolowania wszystkich kwestii związanych z odnowieniami polis. To tutaj pośrednik ma wgląd w listę polis, które w ciągu najbliższego miesiąca wygasną. To też miejsce, które zdecydowanie ułatwia kwestię „papierkowej roboty”. Aplikacja samodzielnie generuje raporty polisowe, ofert i kalkulacji.

Również rozwiązania miękkie

W ramach hasła „W trosce o wspólne bezpieczeństwo” ERGO Hestia zaoferowała pośrednikom również wiele tzw. miękkich rozwiązań. Agenci otrzymali między innymi specjalne plakaty zachęcające klienta do kontaktu online lub telefonicznego, by w miarę możliwości uniknąć niepotrzebnych spotkań. Uchronić się przed koronawirusem pomogła też stworzona przez ERGO Hestię lista działań profilaktycznych.

ERGO Hestia wprowadziła zmiany nie tylko na płaszczyźnie do agentów. Minimalizacja zakażeniem koronawirusa dotyczy całej przestrzeni działalności Grupy. Tak jest również w siedzibie głównej w Sopocie oraz w przedstawicielstwach. Pracownicy są na bieżąco informowani o najważniejszych kwestiach związanych z wirusem, wiele osób już rozpoczęło pracę zdalną, a spotkania są prowadzone poprzez wideokonferencje.


Informacje o Grupie
ERGO Hestia

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeń. Niemal od 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym produkty i usługi ubezpieczeniowe najwyższej jakości. Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw.

Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało w 1991 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi osiągnęło pozycję największej firmy ubezpieczeniowej spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

Prezesem Grupy ERGO Hestia od początku jej funkcjonowania jest Piotr Maria Śliwicki.

 


Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies