Zaloguj się do osobistego konta ubezpieczeniowego:

I(w)Punkt. Nowy program wsparcia sprzedaży w ERGO Hestii

Już od poniedziałku pośrednicy ERGO Hestii będą mogli pobrać dedykowaną aplikację mobilną iPunkt. Tego samego dnia ruszy pierwszy konkurs. Do zdobycia będą wirtualne monety, które następnie można wymienić na pieniądze na kartach przedpłaconych.

- Jestem pewien, że iPunkt spodoba się naszym pośrednikom. Sama aplikacja jest prosta i intuicyjna, a zaproponowane aktywności bardzo atrakcyjne – podkreśla Robert Tomaszewski, dyrektor zarządzający Departamentu Sprzedaży w ERGO Hestii.

Wirtualne monety do zamiany na pieniądze

Pierwsze punkty będzie można zdobyć, kiedy pośrednicy otrzymają zaproszenie do podjęcia wyzwania. Zdobyte monety będą mogli zamieniać w złotówki (1 moneta to 1 złotówka). W ten sposób będą zbierali dodatkowe środki, które będą mogli przelać na swoją kartę prepaid i płacić nią w sklepach. – Co istotne, pośrednicy nie muszą wypełniać dodatkowych dokumentów, wystarczy raz zaakceptować regulamin. Będą też mogli na bieżąco sprawdzać wyniki akcji, w których biorą udział. Pieniądze mogą odebrać w każdym momencie. Jedno kliknięcie i środki już znajdują się na karcie – dodaje Robert Tomaszewski.

Ubezpieczeniowy „challenge”

- Tylko od aktywności pośredników będzie zależało, ile dodatkowo zbiorą pieniędzy – mówi Jarosław Rojek z Departamentu Sprzedaży ERGO Hestii. - Nie ograniczamy się do zwykłego zbierania punktów. Pośrednicy będą mogli brać udział w „Akcjach Specjalnych”, takich ubezpieczeniowych „challenge’ach”. Na przykład w określonym czasie będą mogli sprzedać konkretny produkt, a w nagrodę otrzymają znacznie więcej monet. To urozmaici codzienną pracę i jeszcze bardziej zwiększy jakość współpracy pośredników z ERGO Hestią.

ERGO Hestia chętnie sięga po narzędzia bliskie użytkownikom smartfonów. Spółka na swoim koncie ma już wiele autorskich aplikacji mobilnych. W ten sposób umożliwia klientom oraz pośrednikom korzystanie z nowoczesnych, prostych i skutecznych rozwiązań.

Aplikacja dla wszystkich pośredników

Aplikacja iPunkt jest skierowana do wszystkich pośredników (OFWCA i Agentów) należących do kanału niezależnej i własnej sieci agencyjnej. Zarejestrować się można za pomocą strony www.ipunkt.ergohestia.pl.

***

Informacje o Grupie ERGO Hestia

Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeń. Niemal od 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym produkty i usługi ubezpieczeniowe najwyższej jakości. Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw.

Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive.

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało w 1991 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi osiągnęło pozycję największej firmy ubezpieczeniowej spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

Prezesem Grupy ERGO Hestia od początku jej funkcjonowania jest Piotr Maria Śliwicki.

 

Kontakt

Biuro Komunikacji

Wiktor Miliszewski

Załączniki

pobierz [53.8 kB]

24052020_ERGO_Hestia_iPunkt.docx

pobierz [7.6 kB] ipunkt_logo.PNG

ipunkt_logo.PNG