"Marka Nr 1" to niezależny program badań satysfakcji w branży motoryzacyjnej. Uczestnicy oceniają w nim marki i modele samochodów oraz usługi i produkty związane z motoryzacją w 9 kategoriach. W edycji 2021 programu czytelnicy wypełnili ponad 120 tysięcy ankiet. Respondenci badania wskazują w nim również towarzystwa ubezpieczeń, które ich zdaniem cieszą się największym zaufaniem. W tym roku ERGO Hestia zajęła 1. miejsce w rankingu. Oceniali m.in. sprawność likwidacji szkód oraz jakość obsługi klienta na różnych etapach kontaktów z firmą.
- Kontakt kierowcy z ubezpieczycielem często następuje w stresującej sytuacji – na przykład po kolizji drogowej. Szczególnie ważne jest, by traktować klienta z dodatkową wrażliwością i zrozumieniem jego sytuacji. Cieszymy się, że kierowcy docenili te aspekty w ERGO Hestii. Jakość obsługi to jeden z kluczowych elementów w naszej strategii – mówi Marcin Żebrowski, rzecznik prasowy Grupy ERGO Hestia.
ERGO Hestia nieustannie dąży do uproszczenia i podnoszenia jakości procesów likwidacji szkód. W realizowanych działaniach wykorzystuje najnowsze rozwiązania technologiczne. Ubezpieczyciel inwestuje m.in. w rozwiązania, które usprawniają procesy obsługi klientów oraz przyspieszają wypłaty odszkodowań. Ubezpieczyciel wdrożył rozwiązania, które pozwalają klientom m.in. na cyfrową obsługę roszczeń, czy samodzielną likwidację niewielkich szkód. Są to np. wideo oględziny, aplikacja AutoWycena, Mobilna Likwidacja Szkód, czy w pełni automatyczna wymiana formularzy w ramach Bezpośredniej Likwidacji Szkód (BLS).
Rozwiązania wprowadzane przez ERGO Hestię pozwalają m.in. w znaczący sposób przyśpieszyć proces rejestracji roszczeń. Obecnie znakomita większość zgłoszeń jest rejestrowanych w czasie rzeczywistym, tuż po wysłaniu zgłoszenia przez klienta, a sprawy, które wymagają szerszej analizy czy oceny medycznej przez lekarza orzecznika są również szybciej procesowane.