Kategoria:
Informacje o firmie

Można się przejechać: rusza kampania społeczna przypominająca o sprawdzeniu ważności polisy OC gdy pożyczamy pojazd

W salach kinowych w całej Polsce wyświetlane są spoty filmowe pt. „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”. Wspiera ją również ERGO Hestia. Okazuje się, że tylko w 2013 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) zwrócił się do 3,5 tysiąca kierowców o zapłacenie z własnej kieszeni za konsekwencje wypadków spowodowanych bez ważnej polisy OC. ...

Czytaj więcej

Polskie szkody: coraz więcej ubezpieczonych na szybkiej ścieżce

Wypłata odszkodowania po trzech dniach? Pieniądze na naprawę zalanego mieszkania lub urwanego lusterka w samochodzie już po jednej rozmowie telefonicznej? To możliwe: w ERGO Hestii z szybkiej ścieżki likwidacji szkód skorzysta w tym roku ponad 50 tysięcy poszkodowanych. ...

Czytaj więcej

Pierwsze półrocze ERGO Hestii: rentowność, inwestycje i rozwój na trudnym rynku

Pierwsze sześć miesięcy 2014 roku to dla towarzystw ubezpieczeń z Grupy ERGO Hestia czas rentownego rozwoju. Pomimo wojny cenowej na rynku ubezpieczeń majątkowych, firma dynamicznie inwestuje. Dzięki nakładom na system likwidacji szkód i zarządzania skargami, na 1000 wystawionych polis ERGO Hestii skarży się dziś tylko 8 klientów. ...

Czytaj więcej

W Sopocie powstaje pierwszy polski społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Wspólnie z polskimi kierowcami, siedmiorgiem czołowych polskich blogerów motoryzacyjnych oraz Michałem Kościuszko, jednym z najlepszych polskich kierowców, Ergo Hestia przygotowuje „Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy”. ...

Czytaj więcej

Ergo Hestia: klienci odwołają się łatwiej. Raport skarg i odwołań Ergo Hestii: II kwartał 2014

Ergo Hestia wprowadziła zmiany ułatwiające odwołanie się klientom niezgadzającym się z decyzją likwidatora. Zmiany sopockiego ubezpieczyciela skupiają się przede wszystkim na budowaniu świadomości klientów i przypominaniu im o ich prawach. ...

Czytaj więcej

Ergo Hestia: więcej klientów, mniej skarg. Raport skarg i odwołań Ergo Hestii: I kwartał 2014

Dzięki systemowi zarządzania opiniami klientów, w pierwszym kwartale 2014 roku liczba osób niezadowolonych z jakości obsługi przez Ergo Hestię ponownie spadła. Na 1000 wystawionych polis, skarży się 9 ubezpieczonych, wskaźnik skarg dla Ergo Hestii wyniósł tylko 0,87%. ...

Czytaj więcej

Brokerzy docenili Ergo Hestię: Wysoka ocena jakości produktów i dopasowanie do potrzeb klienta

Grupa Ergo Hestia już po raz szósty została doceniona przez brokerów ubezpieczeniowych za współpracę w obszarze ubezpieczeń majątkowych. Tegoroczna nagroda fair-play to wynik oceny 140 brokerów. Brokerzy przyznają nagrody tym towarzystwom ubezpieczeń, które w biznesie przestrzegają zasad fair-play i traktują swoich klientów jak partnerów w biznesie. ...

Czytaj więcej

Pierwszy kwartał Grupy Ergo Hestia: bardzo rentowny i bardzo dynamiczny

Mocna sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych, wysoki zysk na koniec pierwszego kwartału i dwukrotny wzrost wyniku technicznego. Grupa Ergo Hestia zamknęła pierwszy kwartał 2014 r. świetnym wynikiem finansowym. ...

Czytaj więcej

Grupa Ergo Hestia w 2013 roku: mocny wzrost na trudnym rynku

Dynamiczny rozwój w ubezpieczeniach majątkowych, wprowadzenie nowej linii produktowej Ergo 7, udoskonalenie systemu obsługi skarg klientów: to trzy najważniejsze wydarzenia dla Grupy Ergo Hestia w 2013 roku. ...

Czytaj więcej

Grupa Ergo Hestia na drodze do konsolidacji

Grupa Ergo Hestia zamierza zintegrować spółki majątkowe: MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń i STU Ergo Hestia. - Chcielibyśmy, żeby Klient, którego obsługiwaliśmy w ramach MTU, nie odczuł zmiany. Powinien nadal otrzymywać proste, przyjazne ubezpieczenia w dobrej cenie. ...

Czytaj więcej

Ergo Hestia: Klienci pomagają poprawiać ubezpieczenia

Dzięki systemowi zarządzania opiniami klientów, w 2013 roku liczba osób niezadowolonych z jakości obsługi przez Ergo Hestię spadła aż o jedną trzecią. Na 1000 wystawionych polis, skarży się 12 ubezpieczonych, wskaźnik skarg dla Ergo Hestii wyniósł tylko 1,19%. ...

Czytaj więcej

Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla Ergo Hestii

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA po raz kolejny zostało wyróżnione prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2014.  To szczególnie cenne wyróżnienie: o jego nadaniu decydują konsumenci. ...

Czytaj więcej

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.