Artystyczny Indeks Hestii wręczony!

Bartłomiej Ogłoza z Przewłoki (woj. pomorskie), uczeń Liceum Plastycznego w Gdyni już w październiku tego roku rozpocznie studia na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Bartłomiej wygrał VI edycję konkursu Artystyczny Indeks Hestii organizowanego wspólnie przez sopocką Grupę Ergo Hestia i gdańską ASP. ...

Czytaj więcej

Większy zespół Biura Prasowego Hestii

Do zespołu biura prasowego STU Ergo Hestia z dniem 2 marca 2009 dołączył Grzegorz Blachowski. Przez ostatnie cztery lata - dziennikarz "Gazety Wyborczej" w Łodzi. Współpracował także z francuskim magazynem "Monsieur" w Paryżu i Telewizją Polską w Gdańsku. ...

Czytaj więcej

Bezpłatne szkolenie w Sopocie

Fundacja Grupy Ergo Hestia Integralia zaprasza osoby niepełnosprawne na bezpłatne, czterodniowe szkolenie dotyczące aktywizacji zawodowej. Rozpocznie się ono 31 marca, a zakończy 3 kwietnia. ...

Czytaj więcej

Wyniki finansowe Grupy Ergo Hestia za 2008 rok

2,2 mld zł w ubezpieczeniach majątkowych i 269,3 mln zł w ubezpieczeniach na życie - tyle wyniosły składki przypisane brutto zebrane w 2008 roku w Grupie Ergo Hestia. Wskaźnik ROE Grupy wyniósł 16,9 proc. ...

Czytaj więcej

Do Sopotu po Artystyczny Indeks Hestii - już po raz szósty!

Dwudziestu jeden licealistów ze szkół plastycznych z całej Polski bierze udział w warsztatach w ramach VI edycji konkursu Artystyczny Indeks Hestii. Zdobywcę indeksu gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych poznamy 28 lutego. ...

Czytaj więcej

W trosce o standardy

Kampania reklamowa jednego z towarzystw ubezpieczeń typu direct opiera się na fałszywej z gruntu tezie głoszącej, iż model biznesowy pozbawiony udziału Agenta jest zawsze równoznaczny z niższą ceną polisy. Tworzenie takich uogólnień, to nadużycie zaufania klientów do instytucji finansowych, które pracują poprzez pośredników - doradców. ...

Czytaj więcej

STOP szkalowaniu Agentów

"Różne oblicza Doradcy" - to tytuł pierwszej odsłony kampanii reklamowej Grupy Ergo Hestia, która rozpoczyna się 6 lutego w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Działania są odpowiedzią na powtarzające się ataki kierowane przeciwko agentom ubezpieczeniowym przez jedno z towarzystw typu direct. ...

Czytaj więcej

Femina - profilaktyka finansowa

Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem służy propagowaniu wiedzy na temat tej choroby. Inicjatywy podejmowane w tym dniu na całym świecie są tym bardziej cenne, że z roku na rok zwiększa się zachorowalność na nowotwory złośliwe. ...

Czytaj więcej

Polisy dostępne na całym świecie

Pełna obsługa polis ubezpieczeniowych przez Internet i możliwość zgłoszenia szkody on-line 24 godziny na dobę to tylko niektóre z funkcji pierwszego w Polsce internetowego eKonta ubezpieczeniowego. Nową usługę wprowadziło na rynek Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA. ...

Czytaj więcej

Zadecydują najsilniejsi

Spowolnienie gospodarki w rozpoczętym 2009 roku wpłynie na rynek polskich ubezpieczycieli. Makroekonomiczne zawirowania staną się szansą dla graczy posiadających stabilne zaplecze finansowe. Wiarygodność sektora będzie jednym z podstawowych elementów minimalizujących negatywne czynniki globalnego kryzysu. ...

Czytaj więcej

Hestia dla mediów w pełni multimedialna

Biuro Prasowe Grupy Ergo Hestia www.media.hestia.pl wzbogaciło się o pliki mp3 oraz filmy z wypowiedziami ekspertów dostarczane mediom w formacie dostosowanym do indywidualnych potrzeb. ...

Czytaj więcej

750 litrów krwi uratuje życie!

Zakończyła się druga edycja akcji "Twoja krew uratowała życie". Zebrano w sumie około 750 litrów tego życiodajnego płynu, o prawie 500 litrów więcej niż przed rokiem. ...

Czytaj więcej