Kategoria:
Informacje o firmie

Pierwsze półrocze Ergo Hestii: stabilny i zyskowny wzrost

Ponad 122 mln zł zysku netto i dobre wyniki w segmencie ubezpieczeń korporacyjnych: tak Grupa Ergo Hestia podsumowuje pierwsze sześć miesięcy 2013 r. 2,15 mld zł – taką składkę przypisaną brutto zebrały z rynku trzy ubezpieczeniowe spółki Grupy Ergo Hestia w pierwszym półroczu. ...

Czytaj więcej

Większa sprzedaż – mniej skarg. Ergo Hestia zwiększając udział w rynku pamięta o jakości usług

Sopocki ubezpieczyciel rozwija dynamikę sprzedaży ubezpieczeń na poziomie 101%. Myśląc o rozwoju pamięta jednocześnie o tym, co wyróżnia go na rynku – jakości produktów i obsługi klientów. Pomaga w tym otwartość na uwagi niezadowolonych klientów. ...

Czytaj więcej

Małgorzata Knut Prezesem MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń SA

Rada Nadzorcza MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń podjęła 2. lipca 2013 r. decyzję o zmianie w składzie Zarządu MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń SA. Rada powołała na stanowisko Prezesa Zarządu panią Małgorzatę Knut. ...

Czytaj więcej

Z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku do Nowego Jorku. Finał 12. edycji konkursu „Artystyczna Podróż Hestii”

Przed Krzysztofem Nowickim, studentem V roku Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, Nowy Jork właśnie stanął otworem. Miesięczny pobyt w metropolii sztuki nowoczesnej jest nagrodą główną w tegorocznym konkursie „Artystyczna Podróż Hestii” Artysta został nagrodzony za pracę malarską pt. ...

Czytaj więcej

Pierwszy kwartał Ergo Hestii na plusie: nowe produkty, zadowoleni klienci, stabilny wzrost

Grupa Ergo Hestia rośnie stabilnie: wprowadzenie nowego produktu Ergo 7, najniższy wskaźnik skarg na polskim rynku i dodatnie wyniki finansowe wszystkich spółek grupy to najważniejsze wydarzenia pierwszego kwartału sopockiej grupy. ...

Czytaj więcej

Masz problem z ubezpieczeniem? Ergo Hestia pomoże, zanim go zgłosisz

Sopocki ubezpieczyciel wdrożył program „Słucham – Pomagam”. Teraz klienci Ergo Hestii mogą liczyć na to, że konsultanci infolinii z własnej inicjatywy rozwiążą większość ich problemów, gdy sprawa wydaje się trudna – bez potrzeby zgłaszania formalnej skargi. ...

Czytaj więcej

2012 rok: trampolina do rozwoju Grupy Ergo Hestia

Ponad ćwierć miliarda złotych zysku, rekordowy skok rentowności i uporządkowany portfel ubezpieczeń – to najważniejsze wydarzenia ubiegłego roku w Grupie Ergo Hestia. Sopockie towarzystwa ubezpieczeń zgromadziły w czasie lepszej koniunktury zasoby niezbędne do ekspansji w 2013 roku. ...

Czytaj więcej

Rzecznik Ubezpieczonych potwierdza: Klienci Ergo Hestii skarżą się najrzadziej

Sopocka Ergo Hestia już drugi rok z rzędu ma najniższy wskaźnik skarg wśród największych polskich towarzystw ubezpieczeń. To znaczy, że klienci Ergo Hestii, dzięki zarządzaniu jakością obsługi, mają najmniej powodów do skarg. ...

Czytaj więcej

Ergo 7: sztuka wyboru

Sopocka Ergo Hestia wprowadza Ergo 7. To pierwsza w Polsce linia produktów, która dzięki matrycy ubezpieczeniowej pozwala klientowi swobodnie dobierać ryzyka. Umożliwia też budżetowanie, nagradza ubezpieczających więcej, ułatwia agentom doradztwo. ...

Czytaj więcej

Ergo Hestia najlepsza w obsłudze klientów dzięki ich skargom i odwołaniom

W 2012 roku dzięki uwagom i opiniom klientów, sopocka Ergo Hestia wdrożyła ponad 40 programów naprawczych. W specjalnym rocznym raporcie ubezpieczyciel ujawnia, jak zmienia się pod wpływem sugestii klientów. ...

Czytaj więcej

MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń z nowym członkiem zarządu

Z początkiem 2013 r. Pan Artur Pakuła został Członkiem Zarządu spółki MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń, należącej do Grupy Ergo Hestia.  Artur Pakuła pracuje w Grupie Ergo Hestia od 2002 roku. Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Biura Sprzedaży i Marketingu MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Jako członek zarządu MTU będzie odpowiedzialny za sprzedaż. ...

Czytaj więcej

Trzy kwartały Grupy Ergo Hestia: rekordowa ocena klientów i rekordowy zysk

Po pierwszych dziewięciu miesiącach 2012 r. Grupa Ergo Hestia jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego zysku w historii. W parze z rentownością idzie najlepsza w Polsce obsługa klientów – potwierdzona danymi Rzecznika Ubezpieczonych. ...

Czytaj więcej

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.