ERGO Hestia już po raz siódmy liderem zaufania

Spośród 5 największych towarzystw ubezpieczeń obecnych na polskim rynku klienci najbardziej ufają ERGO Hestii. Rzecznik Finansowy opublikował kolejne sprawozdanie przedstawiające, jak często skarżą się klienci ubezpieczycieli. ...

Czytaj więcej

Dni Tischnerowskie ściągnęły do Krakowa tysiące odwiedzających

Rozmowy wymagające refleksji i zastanowienia, niełatwe pytania i nierzadko jeszcze trudniejsze odpowiedzi – to wszystko co roku ściąga do Krakowa tysiące osób na Dni Tischnerowskie. W weekend zakończyła się już 16. ...

Czytaj więcej

Ruszyła Mała Akademia Ubezpieczeń ERGO Hestii

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków jest o wiele mniejsza niż wśród mieszkańców Europy Zachodniej. ERGO Hestia postanowiła spróbować to zmienić od podstaw. Dziś ruszamy z warsztatami dla gimnazjalistów, w trakcie których opowiemy o tym jak działa rynek ubezpieczeń, wyjaśnimy podstawowe pojęcia związane z ochroną oraz przedstawimy możliwości i prawa klientów. ...

Czytaj więcej

Nagroda specjalna 25-lecia polskich ubezpieczeń dla prezesa Grupy ERGO Hestia

Podczas VII Insurance Forum Piotr Maria Śliwicki, prezes Grupy ERGO Hestia odebrał nagrodę specjalną 25-lecia za kreowanie rozwoju sektora ubezpieczeniowego. To wyjątkowe wyróżnienie jest dowodem uznania sukcesu, jakim było stworzenie od podstaw firmy, która dziś zajmuje pozycję wicelidera rynku. ...

Czytaj więcej

Znamy już laureatów 16. edycji Nagrody Znaku i Hestii im. Księdza Józefa Tischnera!

W tym roku przyznano ją filozofowi i duszpasterzowi o. Janowi Andrzejowi Kłoczowskiemu OP, pisarzowi i publicyście Jerzemu Sosnowskiemu oraz opiekunowi bezdomnych, założycielowi Stowarzyszenia Pomocy Wzajemnej „Barka” ks. ...

Czytaj więcej

Rekordowa liczba zgłoszeń w XV edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii

Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do XV jubileuszowej edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Finalistów wyłoni międzynarodowe jury złożone z jedenastu ekspertów – artystów, kuratorów i krytyków sztuki z Polski, USA oraz Hiszpanii. ...

Czytaj więcej

EKO HESTIA SPA – aż 11 gmin z szansą na 100 tysięcy!

Do pierwszej edycji konkursu EKO HESTIA SPA zakwalifikowało się 11 gmin uzdrowiskowych z całej Polski. Już w czerwcu poznamy trzech finalistów konkursu, a główny laureat za najlepszą inwestycję proekologiczną zostanie uhonorowany nagrodą w wysokości 100 tysięcy złotych. ...

Czytaj więcej

Grupa ERGO Hestia umacnia się na pozycji wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń

Rok 2015 to ponad 5 miliardów złotych składki i stale rosnący poziom obsługi. Przed klientami i partnerami biznesowymi ERGO Hestii rok premiery, która wprowadzi nową jakość dialogu w ubezpieczeniach. 5,364 mld zł składki przypisanej brutto i wzrost o 7,8 proc., to efekt konsekwentnej realizacji strategii w 2015 roku. ...

Czytaj więcej

Artystyczna Podróż Hestii we Wrocławiu jeszcze tylko tydzień!

Po wystawach w Krakowie i w Poznaniu, prace laureatów konkursu Artystyczna Podróż Hestii zostały pokazane we Wrocławiu. Od 11 marca w galerii Neon można zobaczyć wybór 15 prac z kolekcji konkursowej. Wydarzenie otwarte dla wrocławian przypadło na piętnastolecie programu mecenatu artystycznego, rozpoczętego przez firmę ERGO Hestia w 2002 roku. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia w rok 150 razy hybrydowo okrąży ziemię

Ponad 180 mobilnych rzeczoznawców ERGO Hestii każdego roku w drodze do klientów pokonuje 6 milionów kilometrów. W marcu rozpoczynamy wymianę floty „Pomocy ubezpieczeniowej ERGO Hestii” na samochody hybrydowe. ...

Czytaj więcej

Język migowy zamiast głuchego telefonu: ERGO Hestia rozszerza dialog

Osoby niesłyszące, które chcą kupić polisę ubezpieczeniową ERGO Hestii, zgłosić szkodę lub wprowadzić zmiany w polisie, mogą z dowolnego miejsca skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej ubezpieczyciela. ...

Czytaj więcej

Jerzy Stuhr w nowej roli – w przyjazny sposób przeprowadzi klientów ERGO Hestii przez infolinię

Mówienie o skomplikowanych sprawach prostym językiem to sztuka, którą opanowali nieliczni. Efekt pracy Jerzego Stuhra jako… prowadzącego klientów po infolinii pokazuje, że również ta forma kontaktu może być prosta i przyjazna dla klientów. ...

Czytaj więcej