Kategoria:
Akcje marketingowe

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji

Nowa strategia komunikacji sopockiego ubezpieczyciela to koncepcja bazująca na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych zobaczymy dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus. ...

Czytaj więcej

„Agent powrócił” w internecie

W drugiej połowie listopada ERGO Hestia rozpoczęła kampanię internetową pod hasłem „Agent Powrócił”. Celem podjętych działań jest promocja agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2018. Doświadczenie pokazuje, że internetowe spoty reklamowe skutecznie docierają do wybranych odbiorców i mają biznesowe uzasadnienie. ...

Czytaj więcej

Druga odsłona Hestii Corporate Solutions – premiera internetowej platformy Cumulus Evo, nowoczesnego narzędzia sprzedaży i obsługi programów ubezpieczeniowych dla grup zawodowych

Rynkowy debiut platformy Cumulus Evo ERGO Hestia zorganizowała w trzech miastach: Katowicach, Sopocie i Warszawie. Ponad trzystu brokerów i agentów miało okazję szczegółowo poznać mechanizm i funkcjonalność mobilnego narzędzia, które będą mogli wykorzystywać pośrednicy i ich klienci. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia stawia na mobilność – iHestia Lite: aplikacja sprzedażowa dla agentów

iHestia Lite to nowa, mobilna odsłona najbardziej zaawansowanej na polskim rynku platformy do sprzedaży i obsługi polis iHestii. Dystrybucja nawet rozbudowanych, pakietowych produktów z szerokim zakresem ochrony, od teraz będzie możliwa z poziomu smartfona w wygodnej aplikacji, dostępnej dla agentów ERGO Hestii. ...

Czytaj więcej

Specjalna oferta ERGO Hestii z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych

Z okazji Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych ERGO Hestia wyszła do klientów ze specjalną ofertą ubezpieczeń. Oprócz szeregu codziennych udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami to dodatkowa propozycja ERGO Hestii potwierdzająca otwartość na wszystkie grupy klientów. ...

Czytaj więcej

Kampania "Znajdź Agenta" wsparła marketingowo agentów ubezpieczeniowych nagrodzonych Znakiem Jakości ERGO Hestii

ERGO Hestia przez ostatni miesiąc promowała agentów wyróżnionych Znakiem Jakości ERGO Hestii 2017. Kampania „Znajdź Agenta” pokazała, że internetowa promocja punktów sprzedaży ubezpieczeń, w których czekają wyróżnieni pośrednicy, może przełożyć się na zwiększenie zainteresowania wizytą u wybranego agenta.

Czytaj więcej

Rusza kampania Znaku Jakości ERGO Hestii

Właśnie ruszyła kampania Znaku Jakości ERGO Hestii, która w indywidualnych spotach reklamowych promuje lokalnie najlepszych pośredników ubezpieczeniowych. To laureaci programu Znaku Jakości ERGO Hestii 2017. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia głosami konsumentów została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2017. To kolejny rok z rzędu, kiedy wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog trafia do ERGO Hestii.

Czytaj więcej

Projekty ERGO Hestii nagrodzone w Konkursie AGAPE!

Nieszablonowy raport roczny Grupy ERGO Hestia oraz projekt #mistrzowskaochrona, którego twarzą jest Małgorzata Białecka, wygrały w swoich kategoriach w Konkursie Biuletynów Firmowych AGAPE 2016. Raport Roczny Grupy ERGO Hestia za rok 2015 zwyciężył w kategorii Projekt Jednorazowy Korporacyjny Drukowany 2016. ...

Czytaj więcej

JA+ Ubezpieczenia: Specjalna oferta ubezpieczeń dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu mogą już korzystać z unikatowej oferty ubezpieczeń gwarantowanych przez jednego z największych ubezpieczycieli na polskim rynku – ERGO Hestię. Od teraz ubezpieczenie samochodu, domu czy podróży będzie dostępne jeszcze szerzej – można je uzyskać w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia już po raz siódmy liderem zaufania

Spośród 5 największych towarzystw ubezpieczeń obecnych na polskim rynku klienci najbardziej ufają ERGO Hestii. Rzecznik Finansowy opublikował kolejne sprawozdanie przedstawiające, jak często skarżą się klienci ubezpieczycieli. ...

Czytaj więcej

Język migowy zamiast głuchego telefonu: ERGO Hestia rozszerza dialog

Osoby niesłyszące, które chcą kupić polisę ubezpieczeniową ERGO Hestii, zgłosić szkodę lub wprowadzić zmiany w polisie, mogą z dowolnego miejsca skorzystać z usługi tłumacza języka migowego za pośrednictwem strony internetowej ubezpieczyciela. ...

Czytaj więcej

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.

Zarządzanie prywatnością

Niniejsza strona korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.

Współadministratorami danych osobowych są:

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie ERGO Hestia S.A z siedzibą w Sopocie ul. Hestii 1, 81-731 Sopot,

a w zakresie korzystania z usługi Piksel Facebooka współadministratorem jest również Facebook Ireland Limited z siedzibą w Dublinie, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525 Dublin.

Dane przetwarzane są w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych.

Użytkownikowi przysługują prawa: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Dane kontaktowe w celu skorzystania z ww. praw znajdują się w Oświadczeniu administratora danych.

Czytaj więcej w naszej polityce cookies

Marketingowe pliki cookies stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.

Statystyczne pliki cookies pomagają właścicielem stron internetowych zrozumieć, w jaki sposób różni użytkownicy zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Statystyczne pliki cookies

Wyrażam zgodę Nie wyrażam zgody

Cookies podstawowych i marketingowych używamy zgodnie z polityką cookies