Kategoria:
Informacje o firmie

Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez Rzecznika Finansowego

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego nie pozostawia złudzeń – ERGO Hestia ma najlepszy wskaźnik zadowolonych klientów. To efekt konsekwentnej realizacji strategii Najwyższego Standardu Ochrony, którą firma realizuje w oparciu o troskę i dialog ze wszystkimi partnerami i ubezpieczonymi. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia najlepszą firmą ubezpieczeniową według kapituły Banking & Insurance Forum

Podczas IX Insurance Forum ERGO Hestia zwyciężyła w kategorii „Najlepszy Ubezpieczyciel”. Nagroda potwierdza silną pozycję rynkową ERGO Hestii i Najwyższy Standard Ochrony, jaki zapewnia ona swoim klientom. ...

Czytaj więcej

Grupa ERGO Hestia zamyka 2016 rok powyżej oczekiwań

W 2016 roku po raz kolejny ERGO Hestia z dużym zapasem pokonała poprzeczkę 5 miliardów złotych zebranej składki. Firma umocniła się na pierwszej pozycji pod względem jakości obsługi, a jubileusz 25-lecia istnienia uczciła premierą nowoczesnej platformy iHestia, która wprowadza klientów i pośredników do Nowego Świata Ubezpieczeń.

Czytaj więcej

Nowoczesna platforma ERGO Hestii z nagrodą w konkursie technologicznym Gazety Bankowej „Techno Biznes”

ERGO Hestia z platformą iHestia wdrożoną w czerwcu 2016 roku, została doceniona za nowoczesne rozwiązania w branży finansowej. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń zostało uznane za jednego z liderów roku 2016 całej branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Czytaj więcej

Rzecznicy klientów i pośredników ERGO Hestii łączą siły

Pośrednicy ubezpieczeniowi i klienci ERGO Hestii mają swoich przedstawicieli w firmie. W pierwszych 18 miesiącach Rzecznik Klienta pomógł rozwiązać 4500 spraw. Dobre przykłady warto kopiować, dlatego firma powołała Rzecznika Agenta. ...

Czytaj więcej

Artystyczna Podróż Hestii nad Wisłą! Dzięki strategicznemu partnerstwu ERGO Hestii z Muzeum Sztuki Nowoczesnej, tegoroczny finał konkursu zawita na nadwiślańskie bulwary.

Niemal 400 młodych artystów zgłosiło się do udziału w tegorocznej edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Ogłoszenie wyników konkursu połączone z wernisażem wystawy finałowej odbędzie się 27 czerwca w nowo otwartej siedzibie Muzeum Sztuki Nowoczesnej, które ERGO Hestia wspiera w ramach  strategicznego partnerstwa.

Czytaj więcej

ERGO Hestia uhonorowana Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia już czwarty rok z rzędu wyróżniona Gwiazdą Jakości Obsługi. Głosy konsumentów potwierdzają Najwyższy Standard Ochrony jaki oferujemy naszym klientom.

Czytaj więcej

ERGO Hestia filarem nowej struktury Grupy ERGO na świecie. Polska jednym z kluczowych rynków ERGO International z centrum kompetencyjnym, koordynującym biznes w krajach bałtyckich i na Białorusi.

Piotr M. Śliwicki, prezes Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia, z dniem 1 kwietnia 2017 roku wejdzie do zarządu ERGO International, spółki koordynującej biznes ubezpieczeniowy Grupy ERGO na świecie. ...

Czytaj więcej

Rzecznik Agenta ERGO Hestii: Dialog istotą przyjaznego partnerstwa

Pośrednicy ubezpieczeniowi ERGO Hestii od dziś mają swojego przedstawiciela w firmie – Rzecznika Agenta. Wraz ze swoim zespołem, Rzecznik będzie  rozwiązywać problemy, przyjmować uwagi i analizować zastrzeżenia agentów.

Czytaj więcej

ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia głosami konsumentów została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2017. To kolejny rok z rzędu, kiedy wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog trafia do ERGO Hestii.

Czytaj więcej

ERGO Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel przyjęła Standard Minimum Programu Etycznego

Podczas konferencji „Biznes i Prawa Człowieka” ERGO Hestia jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce podpisała deklarację przyjęcia Standardu Minimum Programu Etycznego. To unikalne w skali światowej narzędzie pomaga firmom we wdrażaniu programów etycznych w organizacjach.

Czytaj więcej

4500 spraw Rzecznika Klienta

9 czerwca 2015 r. ERGO Hestia, jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce, wprowadziła funkcję Rzecznika Klienta. Rzecznik Klienta to otwarcie nowej na rynku ubezpieczeń ścieżki dialogu z klientem, zmniejszenie dystansu i pokazanie, że firma ubezpieczeniowa potrafi spojrzeć na ubezpieczenia z perspektywy klienta. ...

Czytaj więcej

Newsletter

Otrzymuj najnowsze informacje o Grupie ERGO Hestia.