Co dalej z polską gospodarką? Prof. Jerzy Hausner: „Mam dwie optymistyczne wiadomości”

Były wicepremier, minister gospodarki i pracy oraz członek Rady Polityki Pieniężnej był gościem kolejnego webinarium z cyklu organizowanego przez ERGO Hestię. Podczas wirtualnego spotkania prognozował, co w najbliższym czasie czeka polską gospodarkę i które segmenty najbardziej odczują pandemię. ...

Czytaj więcej

Ponad tysiąc masek o wartości miliona złotych dotarło do ratowników! [ZDJĘCIA]

- Maski, które otrzymaliśmy od ERGO Hestii, to sprzęt wysokiej jakości i będzie służył nam długie lata – mówi Piotr Dymon, Przewodniczący Polskiej Rady Ratowników Medycznych. Przesyłki ERGO Hestii o wartości miliona złotych dotarły już do medyków. ...

Czytaj więcej

Prościej się nie da. Klient ERGO Hestii może zdalnie zawrzeć umowę jednym kliknięciem

Wszystko zdalnie i najprościej, jak się da. Wystarczy kilka sekund, by klient ERGO Hestii zatwierdził polisę. Rozwiązanie #TotalnieZdalnie daje możliwości, jakich do tej pory jeszcze nie było. Wszystko opiera się na zasadzie PPZ – Prześlij, Potwierdź, Zapłać. ...

Czytaj więcej

Aż 305 osób weźmie udział w 19. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii

W czwartek 30 kwietnia zakończył się pierwszy etap 19. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Ponad trzysta młodych artystów i artystek zdecydowało się pokazać swój wycinek rzeczywistości i zgłosić prace do konkursu. ...

Czytaj więcej

Z odpadów robimy… biżuterię. ERGO Hestia laureatem konkursu Stena Circular Economy Award

Grupa ERGO Hestia została laureatem III edycji konkursu Stena Circular Economy Award. Ubezpieczyciel został doceniony między innymi za ponowne wykorzystanie części odpadów. Konkurs ma na celu promocję idei gospodarki cyrkularnej i wynikających z niej korzyści. ...

Czytaj więcej

Kiedy może zakończyć się pandemia? Optymistyczne prognozy epidemiologa

Dlaczego w tym roku nie dostaniemy szczepionki na koronawirusa? Kiedy epidemia w Polsce może się zakończyć, a także kiedy i gdzie nosić maseczki i rękawiczki? Dr hab. n. med. Tomasz Dzieciątkowski był gościem kolejnego webinarium organizowanego przez ERGO Hestię. ...

Czytaj więcej

Ratownicy medyczni wciąż potrzebują wsparcia. ERGO Hestia uruchomiła zbiórkę pieniędzy

Walczą z koronawirusem po kilkanaście godzin dziennie, ale brakuje im podstawowego sprzętu. Dziś każdy może pomóc ratownikom. ERGO Hestia w ramach akcji #MuremZaRatownikiem uruchomiła internetową zbiórkę. ...

Czytaj więcej

Jak utrzymać relacje w czasach pandemii? Rozmowa z psychologiem społecznym

- To jest moment budowania relacji na głębszym poziomie. Nas wszystkich łączy to, co się dzieje za oknem. Powinniśmy o tym rozmawiać w sposób otwarty, również z klientami – twierdzi psycholog społeczny dr Konrad Maj. ...

Czytaj więcej

ERGO Hestia uzbraja ratowników medycznych. Milion złotych na najważniejszy sprzęt

Ratownicy medyczni są dziś na pierwszej linii frontu walki z koronawirusem. Narażają zdrowie i życie dla chorych. ERGO Hestia ustawia się #MuremZaRatownikami i zakupi im sprzęt niezbędny do skutecznego działania każdego dnia. ...

Czytaj więcej

Czego się obawiać, a co jest mitem? Znany wirusolog odpowiadał na pytania pracowników i agentów ERGO Hestii

Czy zdrowe osoby powinny nosić maseczki? Co będzie kluczowym momentem dla przyszłości wirusa w Polsce? I czy aktualne obostrzenia są wystarczające? Na te pytania odpowiadał ekspert ERGO Hestii – wirusolog prof. ...

Czytaj więcej

Koronawirus w Polsce. ERGO Hestia rozpoczyna cykl eksperckich wykładów dla agentów i pracowników

O koronawirusie mówią wszyscy, ale czy jesteśmy w stanie powiedzieć, co jest faktem, a co nie do końca? ERGO Hestia rozumiejąc potrzebę dostarczania obiektywnych informacji rozpoczyna cykl wykładów dla pracowników i agentów, podczas których eksperci z różnych dziedzin będą odpowiadali na pytania. ...

Czytaj więcej

#UbezpieczamZdalnie. ERGO Hestia namawia agentów do pracy z domu. Agenci odpowiadają

ERGO Hestia od momentu, gdy w Europie pojawił się koronawirus, radzi agentom, co robić, by zminimalizować ryzyko zakażenia. Pośrednicy od początku otrzymywali informacje z zasadami profilaktyki oraz wskazówkami, jak obsługiwać klientów, by w jak najmniejszym stopniu narażać się na bezpośredni kontakt. ...

Czytaj więcej